لینگارد به ناتینگهام فارست پیوست

ناتینگهام فارست با کنار زدن رقبا، جسی لینگارد را به خدمت گرفت.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از ساکرنت، جسی لینگارد در بازگشت به منچستریونایتد نتوانست انتظارات را برآورده کند و کمتر فرصت بازی به او رسید. این بازیکن در لیست فروش شیاطین سرخ قرار گرفت و در نهایت راهی تیم تازه صعود کرده ناتینگهام فارست شد.

این بازیکن ۲۹ ساله در ۲۳۱ بازی برای شیاطین سرخ ۳۵ گل به ثمر رساند و همین طور در فصل قبل بصورت قرضی در وستهام حضور داشت. پیشنهاد فارست برای قراردادی یک ساله به ارزش ۲۰۰ هزار پوند در هفته، این بازیکن را مجاب کرد که راهی این تیم شود.

لینگارد همین طور امیدوار است که بتواند برای حضور در جام جهانی به تیم ملی انگلیس دعوت شود. این هافبک قسمتی از تیم گرت ساوت گیت بود که چهار سال پیش به نیمه نهایی جام جهانی رسید و سال قبل نیز در لیست اولیه انگلیس برای یورو ۲۰۲۰ حضور داشت ولی به این رقابت ها برده نشد.

لینگارد برای تیم های منچستریونایتد، وستهام، لسترسیتی و دربی کانتی بازی کرده است. وی در ۳۵۸ بازی موفق به زدن ۷۴ گل و ۵۵ پاس گل شده است. قیمت این بازیکن ۱۸ میلیون پوند اعلام شده است.

لینگارد با هم تیمی سابقش در یونایتد یعنی دین هندرسون که اوایل ماه جاری بصورت قرضی به این تیم پیوست، بازی خواهدنمود.

فارست همین طور با موسا نیاکاته، جولیان بیانکون، عمر ریچاردز، نکو ویلیامز، هری تافولو، لوئیس اوبراین، براندون آگیلرا، وین هنسی و تایوو آوونییی قرارداد امضا نموده است تا برای نخستین فصل خود در لیگ برتر پس از ۲۴ سال آماده شود.