دیویس از روزهای کابوس وار خود گفت

به گزارش فرم نو مدافع کانادایی بایرن مونیخ از روزهای سخت و کابوس واری سخن به میان آورد که سبب شد به خداحافظی از فوتبال فکر کند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اسپورت، آلفونسو دیویس، درباره تجربه تلخ خود در فصل قبل سخن گفت. این بازیکن کانادایی برای مدتی به خاطر مشکلات قلبی دور از میادین بود. او اظهار داشت: بسیار ترسیده بودم. روزهای کابوس واری بود. من مشکل قلبی داشتم و پزشکان حتی زمان بازگشتم برای بازی کردن را مشخص نمی کردند. این ترس را داشتم که دیگر نتوانم فوتبال بازی کنم.
دیویس ۲۱ ساله به خاطر مبتلا شدن به ویروس کرونا با مشکل قلبی روبرو شده بود. او از دسامبر تا آوریل نتوانست بایرن را همراهی کند و بازیهای انتخابی جام جهانی را هم از دست داد.
او افزود: فکر کردن به این که نتوانم بازی کنم من را عذاب می داد. شرایط ترسناک و وحشتناک شده بود. واقعا روزهای سختی بود اما خوشبختانه با کمک پزشکان باردیگر پا به توپ شدم و آن روزهای سخت را پشت سرگذاشتم. بسیار خوشحالم که باردیگر توانستم فوتبال بازی کنم و باید از پزشکان تشکر کنم.
او درباره جدایی لواندوفسکی اظهار داشت: بایرن دلتنگ لواندوفسکی خواهد بود اما به نظرم سادیو مانه جای خالی او را پر خواهد نمود. مانه بازیکن بسیار خوبی است. بسیار خوشحالیم که چنین بازیکن بزرگی را جذب کردیم. او خرید بسیار خوبی برای ما خواهد شد.
بایرن مونیخ برای دهمین فصل پی در پی قهرمانی در بوندسلیگا را جشن گرفت. این تیم در بازی نخست فصل جدید بوندسلیگا پنجم آگوست به مصاف فرانکفورت خواهد رفت.

منبع: