رضایی: وضعیت نامشخص بلندترین مرد ایران برای حضور در پارالمپیک

به گزارش فرم نو، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان با بیان اینکه فهرست ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک پاریس اواخر خرداد نهایی می شود، اظهار داشت: تلاش داریم بهترین و آماده ترین ورزشکاران را به پارالمپیک پاریس اعزام نماییم.
هادی رضایی در گفتگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته مردان به میزبانی ایران، اظهار نمود: این مسابقات ابتدا قرار بود تیرماه به میزبانی ایران برگزار گردد که چون ما شرایط برگزاری را نداشتیم لغو شد و هنوز معلوم نیست که این رقابت ها برگزار گردد.
وی ضمن اشاره به حضور ۱۶ بازیکن در اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان و وضعیت مرتضی مهرزاد و رمضان صالحی برای حضور در ترکیب نهایی تیم اعزامی به پارالمپیک پاریس، اظهار داشت: این اردو تا هفتم اردیبهشت در تبریز ادامه دارد. سپس، پس از ۱۵ روز استراحت اردوی بعدی ۲۰ اردیبهشت در تهران برگزار می گردد و به مدت یک هفته ادامه می یابد. مرتضی مهرزاد و رمضان صالحی به علت صدمه دیدگی که در ناحیه کتف داشتند جهت بررسی وضعیت سلامتی آنها به آکادمی سنجش معرفی خواهند شد که پس از انجام سنجش تکلیف آنها از نظر سلامتی برای ادامه اردوها مشخص خواهد شد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان تصریح کرد: درست است مرتضی مهرزاد و صالحی در این اردو حضور دارند و تمرینات خویش را پیگیری می کنند اما این تمرینات سبک بوده و فشار زیادی به آنها وارد نمی گردد، برای اینکه بدانیم در اردوی بعدی شرایط تحمل تمرینات سنگین را دارند یا خیر باید سنجش به ما تاییدیه نهایی را بدهد.
رضایی خاطرنشان کرد: این ۱۶ نفر ترکیب اصلی ما را جهت شرکت در پارالمپیک پاریس می سازند که در اردوی بعدی یک نفر خط خواهد خورد و در اواخر خرداد ترکیب تیم اعزامی به پارالمپیک پاریس نهایی می شود.
او در آخر اظهار داشت: با عنایت به اینکه به دنبال تکرار عنوان قهرمانی خود در پارالمپیک پاریس هستیم، تلاش داریم بهترین و آماده ترین بازیکنان خویش را به پاریس اعزام نماییم.

منبع: