اینتر هیچوقت دنبال بازگرداندن مورینیو نبود

فرم نو: مدیر باشگاه اینتر عنوان نمود این باشگاه به هیچ وجه دنبال بازگراندن مربی سابق خود نبوده است.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، برنده سه گانه در سال ۲۰۱۰ هنگامی که نامش توسط بلندگوهای ورزشگاه خوانده شد با تشویق شدید هواداران اینتر مورد استقبال قرار گرفت. باتوجه به بازگشت مورینیو به سری آ، آیا اینتر در نظر داشت که او را برای دوره دوم به خدمت بگیرد؟ این سوالی است که در رسانه های ایتالیایی دیده می شود.
جوزپه ماروتا مدیر اینتر اظهار داشت: نه، این هیچ گاه مورد توجه قرار نگرفت. مورینیو بهترین صفحه را در کتاب تاریخ این باشگاه نوشت، بدین سبب باید از او حمایت شود. این تنها چیزی است که می توانیم در مورد یک حرفه ای بزرگ بگوییم. ماروتا همین طور درباره تصمیم برای محرومیت دو جلسه ای باستونی مدافع سری آ به سبب توهین به کمک داور صحبت کرد.
این در حالیست که پیش تر ماسیمو موراتی اعتراف کرد که دوست دارد بار دیگر با ژوزه مورینیو کار کند.
اینتر شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو میزبان رم بود و توانست با نتیجه ۰-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد.
مورینیو بین سالهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ هدایت اینتر را برعهده داشت و این تیم را به دو قهرمانی در سری A ایتالیا، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا رساند.

منبع: