مصدومیت نگران کننده ایموبیله برای مانچینی و ساری

به گزارش فرم نو سران تیم فوتبال لاتزیو و تیم ملی ایتالیا ایتالیا بعد از اینکه چیرو ایموبیله در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا مقابل میلان به علت مصدومیت مچ پا گرفتار مشکل شد، نگران هستند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، مچ پای چیرو ایموبیله، مهاجم تیم ملی ایتالیا و لاتزیو در دیدار برابر میلان صدمه دید که سبب نگرانی شده است. مصدومیت در ابتدا بسیار جدی به نظر می رسید، چونکه او باید توسط دو نفر از کادر پزشکی لاتزیو به بیرون از زمین منتقل می شد و به سختی می توانست پای راست خویش را روی زمین بگذارد. ایموبیله بعد از درمان باردیگر به میدان آمد، اما تنها چند دقیقه بعد درخواست تعویض داد.
این منظره نگران کننده ای هم برای مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو و هم برای روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا بود که برای تماشای بازی در سکوهای سن سیرو حضور داشت.
ایتالیا در مرحله پلی آف جام جهانی در ماه آینده برابر مقدونیه شمالی و بعد از آن پرتغال یا ترکیه قرار می گیرد و ایموبیله نخستین گزینه برای شروع بازی بعنوان مهاجم ایتالیا خواهد بود.
ساری بعد از قرض دادن ودات موریقی به رئال مایورکا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، عملاً هیچ مهاجم مرکزی دیگری برای جایگزینی ایموبیله ندارد.
تیم فوتبال میلان با تحمیل شکستی سنگین به لاتزیو به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا راه پیدا کرد. شاگردان پیولی موفق شدند با نتیجه ۴ بر صفر حریف خویش را شکست دهند و راهی نیمه نهایی شوند. در این بازی رافائل لیائو در دقیقه ۲۴، اولیویه ژیرو دو بار در دقایق ۴۱ و ۱+۴۵ و فرانک کسیه در دقیقه ۷۹ برای میلان گلزنی کردند.

منبع: