سیمئونه: انتظار بیشتری از گریزمان داریم

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید ابراز امیدواری کرد که در دیدارهای بعدی شاهد درخشش بیشتری از گریزمان باشد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از مدیاست، اتلتیکو مادرید در دیدار حساس برابر میلان باوجود آنکه با یک گل عقب افتاد اما در دقایق پایانی دو گل به ثمر رساند تا پیروز این بازی حساس شود.
سیمئونه پس از بازی اظهار داشت: به بازیکنان تیمم ایمان داشتم. می دانم که تیم بسیار خوبی داریم. هنوز نتوانسته ایم به هماهنگی لازم دست پیدا نماییم. راه های مختلفی را امتحان کرده ایم اما باید بهترین راه را هر چه سریعتر پیدا کرد.
آنتوان گریزمان سرانجام موفق شد که گل نخست خویش را پس از بازگشت به اتلتیکو مادرید به ثمر رساند.
سیمئونه درباره این مهاجم فرانسوی اظهار داشت: گریزمان یک گل زیبا و غیر عادی به ثمر رساند و طبیعتا من از این گلی که او به ثمر رساند خوشحال هستم. ما انتظار بیشتری از گریزمان داریم و از او می خواهیم که به سطحی که از او می شناسیم برسد.
سیمئونه در انتها اظهار داشت: نیمه دوم بسیار جذاب بود. در نیمه نخست که بازیکن میلان اخراج نشده بود آنها بهتر از ما ظاهر شدند اما در نیمه دوم این تیم ما بود که باتوجه به برتری عددی با شجاعت زیاد حمله کردیم. پیروز یک بازی بزرگ شدیم.
در این گروه لیورپول با ۶ امتیاز صدرنشین است. اتلتیکو مادرید با ۴ امتیاز در رده دوم جای دارد این درحالی است که پورتو یک امتیازی است و میلان هم بدون امتیاز قعرنشین است.

منبع: