بانوی دونده: با خودم رقابت می كنم

فرم نو: پریسا عرب می گوید در مسابقات لیگ به دنبال جابه جایی ركورد ملی ایران است و آمادگی خوبی هم دارد.
پریسا عرب، در مورد آمادگی خود برای حضور در مرحله اول مسابقات باشگاهی که ۱۷ و ۱۸ شهریور برگزار می شود، به ایسنا اظهار داشت: آمادگی ام خوب است، چند روز قبل در مسابقات جایزه بزرگ شرکت کردم و فقط دو ثانیه با رکورد ملی ایران فاصله داشتم اما از آنجایی که دستگاه تایمر خراب بود، مسابقه یک ساعت با تاخیر آغاز شد و باد شدیدی می وزید که نتوانستم رکوردشکنی کنم و این برایم اتفاق بدی بود. در مسابقه رقیبی نداشتم و خیلی راحت می توانستم رکورد ملی را جابه جا کنم.

وی در ادامه اضافه کرد: برای مسابقات باشگاهی آماده می شوم و با تیم دانشگاه آزاد قرارداد بسته ام. برای این مسابقات در ماده های ۵ هزار و ۱۰ هزار متر شرکت می کنم و اگر شرایط خوب باشد حتما رکورد ایران را جابه جا می کنم چون خیلی با نفر دوم فاصله دارم و بین من و دیگر نفرات رقابتی وجود ندارد.

این دونده در ادامه بیان کرد: سطح مسابقات باشگاهی بالاتر است اما در جریان رقابت بین خودم و نفرات دیگر فاصله می اندازم، با این وجود نمی دانم چه می شود چون همیشه خودم با خودم رقابت می کنم.

عرب در پاسخ به این پرسش که شرایط مناسب برای تمرین دارید؟ اظهار داشت: به خاطر شیوع ویروس کرونا استرس دارم و به سختی تمرین می کنم.