واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی ها

به گزارش فرم نو، سرپرست فدراسیون دوومیدانی با تأکید بر بی طرفی نسبت به کاندیداهای انتخابات، درباب بدهی های این فدراسیون اظهار داشت: بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، دوومیدانی یکی از رشته هایی است که مدتهاست با سرپرست اداره می شود و هنوز تکلیف برگزاری انتخابات این فدراسیون نیز مشخص نشده است. هم اکنون حسین مطیعی سرپرستی فدراسیون را بر عهده دارد.
وی امروز (دوشنبه) در گفت و گو با اهالی رسانه درباب بدهی های فدراسیون گفت: فدراسیونی که بدهکار نباشد فدراسیون نیست. مسابقات داخل سالن آسیا یک رویداد بین المللی بود که خوشبختانه مسابقات هم در سطح عالی اجرا شد. اساسا برگزاری این رویداد هزینه هایی هم برای فدراسیون در بر داشته است اما من هرجا که بروم مشکلات را به عهده می گیرم فقط باید همه موارد بررسی شود.
وی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و این که گفته می شود فدراسیون از برخی نامزدها حمایت میکند، اظهار داشت: به هیچ وجه نسبت به عزیزانی که کاندید هستند هیچ نگاهی ندارم. از جانب معاونت قهرمانی وزارت ورزش هم هیچ صحبتی درباب طرفداری از هیچ یک از نامزدها نشده است.
مطیعی در آخر در واکنش به حاشیه های زیاد دوومیدانی کاران آنهم در آستانه بازیهای المپیک پاریس اظهار داشت: رشته های زیادی داریم و هر رشته هم مربی خودش را دارد. آقای فیروزی را امروز به عنوان مدیر تیم های ملی منصوب کردیم و از او خواهش کردم حواشی که ورزشکاران به وجود می آورند را رصد وحل کنند.

منبع: