رئیس جدید ۳۰ خرداد مشخص می شود؛ زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن های ورزشی مشخص شد

فرم نو: نشست فوق العاده هیات رییسه فدراسیون انجمن های ورزشی در شرایطی انجام شد که زمان انتخابات این فدراسیون 30 خرداد تعیین شد.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، نشست فوق العاده هیات رییسه فدراسیون انجمن های ورزشی روز شنبه اجرا شد. این جلسه به ریاست نصراله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون اجرا شد.
در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن های ورزشی تعیین شد و قرار شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.
خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد انتخابات ریاست فدراسیون روز ۳۰ خرداد سال جاری انجام خواهد شد.
بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز(داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همین طور بازگشت رشته های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمنهای ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این جلسه بود.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، نام نویسی از کاندیداها از بهمن ۱۴۰۱ شروع شد و تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی نیز در اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام گردید. برمبنای آن چه که در جلسه هیات رییسه فدراسیون انجمن های ورزشی مورد بررسی قرار گرفت قرار شد مجمع انتخاباتی این فدراسیون در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ اجرا شود. برای حضور در این انتخابات ۱۰ نامزد نام نویسی کرده بودند.