ملی پوش سابق کشتی ایران درگذشت

فرم نو: خوزستان ملی پوش سابق کشتی فرنگی ایران دارفانی را وداع گفت.
ایرج کاهیرده ملی پوش سابق کشتی ایران بعد از سال ها درد ناشی از بیماری در سن ۸۱ سالگی در گذشت. مراسم خاکسپاری وی امروز (سه شنبه) برگزار و پیکر وی در قطعه ورزشکاران بهشت آباد اهواز به خاک سپرده می شود.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، مرحوم کاهیرده مربیگری تیم ملی کشتی فرنگی ایران و ریاست هیات کشتی خوستان را نیز در کارنامه دارد.
مجید قائدی پیشکسوت کشتی خوزستان با تایید خبر درگذشت ایرج کاهیرده با عرض تسلیت به جامعه کشتی ایران و خانواده این مرحوم، به ایسنا، اظهار داشت: کاهیرده در عین مظلومیت و بعد از سال ها رنج ناشی از بیماری روز گذشته دارفانی را وداع گفت. او از قهرمانان سابق کشتی و مدیران ارشد سابق صدا بود.
وی با اشاره به اینکه مرحوم کاهیرده رئیس سابق هیات کشتی نسل طلایی خوزستان بود، افزود: معتقدم در کشتی خوزستان و حتی ایران، بزرگ تر کاهیرده نداریم. او از مفاخر طلایی کشتی خوزستان و ایران بود که کشتی گیران بزرگی را پرورش داد. اگر حالا کشتی خوزستان به عنوان قطب کشتی فرنگی ایران شناخته می شود، حاصل کار فرد بزرگی چون ایرج کاهیرده است.
قائدی عنوان کرد: ای کاش وقتی چنین بزرگانی زنده هستند و در شرایطی به سر می برند که نیاز به دلگرمی و سرکشی دارند، به آنها اهمیت داده شود. همین الان نیز پیشکسوتان دیگری را داریم که در وضعیت خوبی به سر نمی برند و ای کاش الان قدر آنها را بدانیم.
خبرگزاری ایسنا نیز درگذشت ایرج کاهیرده را جامعه کشتی ایران و نیز خانواده این مرحوم تسلیت می گوید.