رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی خبر داد مسابقات اتومبیلرانی درگ دستجات آزاد کشور در تبریز

فرم نو: آذربایجان شرقی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی از برگزاری سومین دوره مسابقات درگ دستجات آزاد 400 متر و 200 متر آقایان و بانوان در تبریز آگاهی داد.
سیامک امیرخیزی در گفت و گو با ایسنا اظهار داشت: سومین دوره مسابقات اتومبیلرانی درگ دستجات آزاد ۴۰۰ متر و ۲۰۰ متر آقایان و بانوان کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۷ و ۱۸ اسفندماه) در پیست مجموعه ورزشی یادگارامام (ره) تبریز برگزار می شود.
او با اعلان اینکه تا حالا بیش از ۱۰۰ نفر شرکت کننده برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند، اظهار داشت: ثبت نام تا پایان امروز (چهارشنبه) مجاز است و پیش بینی می شود بیش از ۱۵۰ شرکت کننده در این مسابقات حضور داشته باشند.
امیرخیزی همین طور از برگزاری مسابقات موتورسواری دستجات آزاد هارد اندرو در مراغه آگاهی داد و اظهار داشت: این مسابقه روز جمعه ۱۸ اسفندماه با حضور حدوداً ۱۵۰ ورزشکار از سراسر کشور برگزار می شود.
رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی در واکنش به زمان برگزاری مسابقات موتورسواری اندرو بین المللی در تبریز اظهار داشت: با تیم هایی از ۸ کشور مختلف برای حضور در این مسابقات رایزنی انجام شده و این اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی تبریز برگزار می شود.