سهرابیان در گفت وگو با فرم نو؛ عملکرد قایقرانی در هانگژو رضایت بخش بود

به گزارش فرم نو، رئیس فدراسیون قایقرانی با اعلان اینکه از عملکرد ملی پوشان در بازی های آسیایی رضایتمند است، اظهار داشت: ما هدفمان ارتقای سبد مدالی کاروان ایران بود که به آن رسیدیم.

علیرضا سهرابیان در گفت و گو با خبرنگار مهر در ارتباط با برنامه های فدراسیون قایقرانی گفت: در بازی های آسیایی هانگژو هدفمان ارتقای سبد مدالی ایران بود که خدا را شکر ملی پوشان قایقرانی موفق به انجام این کار شدند و هدف بعدی ما حضور در رقابت های المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.
او افزود: تمرینات ملی پوشان بصورت منظم برگزار می گردد و در تلاش هستیم تا در فروردین ۱۴۰۳ در دو رویداد حضور یابیم. نخستین رویداد باید در مسابقات آب های آرام که در کشور ژاپن برگزار می گردد حضور یابیم و بعد از آن مسابقات رویینگ در کره جنوبی برگزار می شود که در آن رویداد هم حضور پیدا خواهیم کرد. امیدوار هستم در هر دو رویداد عملکرد خیلی خوبی را از ملی پوشان شاهد باشیم. در اواخر اردیبهشت سال آینده نیز باید در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک در مجارستان حضور پیدا نماییم. به امید خدا تلاش تمام ملی پوشان موجب خواهد شد تا نتایج مثبتی را در مسابقات پیش رو کسب خواهیم کرد تا موجب افتخار ایران شویم.
او درباب شایعاتی در خصوص دوپینگ ملی پوشان قایقرانی اظهار داشت: متأسفانه تعدادی از دوستان شایعات زیادی را مقابل قایقرانی در فضای رسانه ای ایجاد می کنند. و بارها اعلام نموده اند که اگر دوپینگی از طرف ورزشکاری رخ دهد، مطمئناً نادو در ابتدا به فدراسیون پزشکی ورزشی و بلا فاصله به فدراسیون مربوطه و خود ورزشکار اعلام خواهدنمود.
سهرابیان اشاره کرد: تا حالا هیچ نمونه مثبتی از طرف ورزشکاران قایقرانی به نادو، فدراسیون پزشکی ورزشی و فدراسیون قایقرانی ابلاغ نشده است و نمی دانم تعدادی از افراد به چه دلیل بدنبال تخریب روحیه ورزشکاران هستند. من همین جا اعلام می کنم که تمام ملی پوشان در صحت و سلامت کامل مسابقات را پشت سر گذاشته اند و اگر دوپینگی رخ می داد مدال نقره نازنین ملایی در مسابقات بازی های آسیایی از او پس گرفته می شد.
رییس فدراسیون قایقرانی اشاره کرد: ملایی از حضور در مسابقات انتخابی المپیک که ۲۴ فروردین برگزار می گردد صرف نظر کرد و امیدوار هستم در مسابقات پیش رو باز هم شاهد درخشش این ملی پوش باشیم. 

منبع: