اسنوكر قهرمانی آسیا – قطر راهیابی سه نماینده اسنوکر ایران به مرحله یک چهارم قهرمانی آسیا

به گزارش فرم نو، سه ملی پوش اسنوکر ایران به جمع هشت نفر برتر مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ راه پیدا کردند.

به گزارش فرم نو به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، هر سه نماینده اسنوکر کشورمان عصر امروز چهارشنبه در مرحله حذفی اسنوکر قهرمانی آسیا که به میزبانی قطر برگزار می گردد به میدان رفتند و با برتری مقابل حریفان خود به جمع هشت نفر برتر مسابقات راه پیدا کردند.
علی قره گوزلو به مصاف عبدالله الفائلی رفت که در دیداری سخت و نفسگیر موفق شد حریف عراقی خویش را ۴ بر ۳ شکست دهد و به دور بعدی مسابقات راه پیدا کند. قره گوزلو بامداد فردا با حبیب صباح از بحرین رو به رو می شود.
میلاد فتح پور کاشانی هم موفق شد با شایستگی محمد شهاب نفر اول اسنوکر امارات را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست دهد و راهی دور بعدی مسابقات شود. کاشانی بامداد فردا با اویس منیر از کشور پاکستان به رقابت می پردازد.
همچنین امیر سرخوش مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات موفق شد مقتدرانه و با نتیجه ۴ بر صفر احمد الاوکیلی از کشور اردان را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهد تا سومین نماینده اسنوکر کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی باشد. سرخوش بامداد فردا با برنده رقابت ایشپریت سینگ چادا از هند و وان نانسه سین مان از هنگ کنگ رو به رو می گردد.
رقابت های اسنوکر ۲۰۲۴ قهرمانی آسیا ۲۸ بهمن لغایت ۴ اسفندماه برگزارمی شود و تیم ملی اسنوکر کشورمان متشکل از امیر سرخوش، علی قره گوزلو و میلاد کاشانی در این مسابقات حضور پیدا می کنند. امیر سرخوش در دو دوره قبلی این مسابقات عنوان قهرمانی را از آن خود کرده است.

منبع: