پاكدامن: ما بازیکنان سابر با هم خوب هستیم

به گزارش فرم نو، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر ایران اظهار داشت: ما بازیکنان تیم ملی شمشیر بازی سابر با هم خوب هستیم و جدا از هم نیستیم.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، علی پاکدامن ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح انجمن کرلینگ ایران در جمع خبرنگاران در رابطه با بحث های در ارتباط با وجود اختلاف بین بازیکنان تیم ملی شمشیربازی سابر ایران بیان نمود: من، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر مانند برادر هستیم؛ در خانواده هم اختلاف نظر وجود دارد اما چیزی نیست که به تیم صدمه بزند. ما می دانیم که منافع مان به هم گره خورده است و می دانیم که باید با هم باشیم. ما می دانیم که هر نتیجه ای گرفتیم با هم آنرا به دست آورده ایم و باید با همدیگر هم در آینده باز هم به مدال برسیم. ما با هم خوب هستیم و مشکلی نداریم. جدا از هم نیستیم. اگر خودمان اجازه ندهیم برخی اتفاقات رخ دهد حتی می توانیم مدال المپیک هم بگیریم.
پاکدامن در مورد اینکه منتشر کردن برخی استوری ها در فضای مجازی به این حواشی دامن زد، اظهار داشت: اشتباه ما بود و چیز خاصی نیست؛ شاید اختلاف نظر وجود داشته باشد اما در نهایت همه با هم متحد هستیم.
کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران در واکنش به باطل شدن حواله پرداخت خودرو به فوتبالیست ها خاطرنشان کرد: ما دوست داریم به همه این حواله ها را بدهند. اگر به بازیکنی که یک دقیقه بازی نکرده است این حواله را می دهند که بعد بیاید بگوید یک ماشینم ۶۰ میلیارد و یکی دیگر ۱۰۰ میلیارد است و فخر بفروشد، این حواله را به امیر محمد یزدانی که در فینال قهرمانی جهان به رقابت پرداخت هم بدهند و به ناهید کیانی هم که مدال طلای جهان را گرفت هم بدهند.
وی در پاسخ به این پرسش که منظورش کنعانی زادگان است؟ اظهار داشت: اسم نمی برم. اگر به فوتبالیست ها می دهند نوش جان شان اما به در رشته های غیر فوتبال هم به سختی قهرمان جهان می شوند و به آنها هم بدهند. تقصیر فوتبالیست ها نیست و تقصیر کسانی است که این حواله ها را می دهند و به بن های فوتبال هم بدهند چون روی هم جمعا ۳۰ نفر می شوند.
وی در مورد شانس گرفتن سهمیه المپیک شمشیربازی اظهار داشت: ان شاءالله در جام جهانی گرجستان سهمیه المپیک را قطعی می نماییم.
پاکدامن در مورد امکانات شمشیربازی تهران خاطرنشان کرد: امکانات شمشیربازی تهران زیر صفر است و سالنی هم که در آکادمی ملی المپیک است متعلق به کمیته ملی المپیک است و شمشیربازی تهران هیچ چیزی ندارد.