واکنش سرپرست دوومیدانی به خبر اخراج قهرمان بازی های آسیایی

فرم نو: فرم نو: مهدی مبینی به ادعای حسین رسولی در خصوص اخراج از خوابگاه و عدم پرداخت هزینه های کفش و مکمل واکنش نشان داد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، حسین رسولی قهرمان پرتاب دیسک بازی های آسیایی هانگژو ادعا نمود که شرایط تمرینی خوبی ندارد و در نتیجه اعتراض به این شرایط از اردوی تیم ملی و خوابگاه آفتاب انقلاب اخراج شده است. در این جهت مهدی مبینی سرپرست فدراسیون به اظهارات این ورزشکار واکنش نشان داد و آنها را رد کرد.
بیشتر بخوانید: قهرمان بازی های آسیایی بعد از اخراج: مگر اردوی آمریکا و مربی ۲۰ هزار دلاری خواستم؟
مبینی، در مورد ادعای حسین رسولی در خصوص اخراج از اردوی تیم ملی دوومیدانی به ایسنا گفت: از زمانی که به فدراسیون آمده ام وظیفه پشتیبانی از ورزشکاران را دارم. کاری ندارم که در گذشته قولی به آنها داده و عمل نکرده اند اما زمانی که به فدراسیون آمدم نخستین نفر با آقای رسولی تماس گرفتم. دو جلسه دو ساعته با این ورزشکار و مربی اش داشتم و قول مساعد حمایت دادیم.

او با اعلان اینکه ملزم به اجرای تصمیمات شورای فنی فدراسیون به عنوان با اهمیت ترین رکن تصمیم گیری هستم، در مورد تشکیل جلسه این شورا و برنامه ریزی در مورد ورزشکاران ملی اظهار داشت: اعضای این شورا از بهترین های دوومیدانی هستند. شورای فنی مصوب کرد که از ۶ ورزشکار به عنوان گروه اول حمایت شود. بدین سبب مبلغ ماهیانه ۲۰ میلیون تومان برای آقای رسولی و ۱۵ میلیون تومان برای پنج نفر دیگر در نظر گرفتیم. از طرفی مبلغ مکمل برای پرتابی ها ۱۰ میلیون تومان بود اما فاکتور ۷۰ میلیون تومانی آورده است. با چهار جفت کفش پرتاب و رانینگ برای این ورزشکار هم موافقت کردم و تا آخر هفته آتی وارد می شود.

مبینی افزود: مقرر است فیزیوتراپ هم از شنبه در آفتاب انقلاب مستقر شود. با آقای رسولی هم صحبت کردم که ماساژور اختصاصی داشته باشد. گفتم تمام قد پشتت هستم. تمرین کن و اگر رکورد هم بزنی پاداش می دهم. با آنکه کمیته ملی المپیک حقوق ماهیانه مصوب خودرا پس از کسب سهمیه به ورزشکاران می دهد اما من برای دوومیدانی کاران حقوق مقرر کرده ام.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی در واکنش به این که رسولی گفته هزینه کفش و مکمل را خودش پرداخت کرده است، اظهار داشت: سه هفته است که به فدراسیون آمده ام و تازه امضایم امروز در سیستم ثبت شده است. گفتم صبر کن طی چند روز آینده تمام این پول ها به حسابت واریز می شود. چگونه پرداخت می کردم وقتی امضایم تازه امروز ثبت شده است.

او در مورد ادعای رسولی در مورد اخراج از خوابگاه آفتاب انقلاب بیان کرد: او بی نظمی هایی در خوابگاه به وجود آورده است. مدیر مجموعه آفتاب انقلاب گزارش داده و درحال بررسی هستیم. به عقیده من ورزشکار ملی الگوست و اخلاق مداری سرلوحه است. رابط گذاشتم که بهترین غذا را از بهترین رستوران برایش تهیه کنند. با اینحال کسی را هم اخراج نکرده ایم و می توانید از مربی اش بپرسید. خودش اردو را ترک کرده است.

مبینی افزود: گفتیم اگر خوابگاه چند روز آب گرم ندارد به هتل برو تا تعمیرات صورت گیرد چون می خواهیم خانم ها را هم به خوابگاه آفتاب انقلاب بیاوریم تا نظارت و کنترل نماییم. گفت نه می خواهم در خوابگاه باشم. ضمن این که در اتاقی اسکان داشت که آقای حدادی ۶ ماه آنجا بود.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی با اعلان اینکه سیستمی کار می کنم و کسی را رها نکرده ام، اشاره کرد: همزمان با این مسائل می خواهم مسابقات برزگ قهرمانی آسیا را برگزار کنم. ۲۷ کشور اعلام آمادگی کرده اند. درحال بازسازی سخت افزار و نرم افزار هستم و کار را جلو می برم. هتل استقلال را هم رزرو کرده ایم چون مسابقه باید در شان ایران اجرا شود.

مبینی در مورد این که رسولی گفته با مربی اش قرارداد نبسته اند، اظهار داشت: می توانید صحت حرف هایم را از آقای سپهرزاد مربی آقای رسولی بپرسید. دو هفته قبل گفتم قراردادش را آماده کنید و مبلغش را هم مشخص کردم. قرارداد آقای سپهرزاد هم مکفی تر از بقیه مربیان است. ماهیانه ۲۷۰ میلیون تومان برای گروه اول می دهم و از شنبه هم پرداختش آغاز می شود. از طرفی شورای فنی هفته آتی تشکیل می شود تا در مورد گروه دوم ورزشکاران هم تصمیم گیری کنند تا آنها را هم حمایت نماییم.

منبع: