به نتایج بازی های دوستانه لیورپول توجه نکنید!

فرم نو: خرید جدید لیورپول می گوید به نتایج دوستانه لیورپول نباید توجه کرد و این تیم فصل خوبی خواهد داشت.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از بی ساکر، لیورپول که برای برگزاری اردوی پیش فصل راهی آلمان شده در نخستین دیدار دوستانه خود هفته گذشته با نتیجه ۴-۲ از سد کارلسروهه گذشت. قرمزپوشان در دومین دیدار دوستانه خود در آلمان مقابل گروتر فورت به نتیجه عجیب ۴-۴ رسیدند.

نتیجه این دو دیدار خصوصا دریافت ۴ گل از یک تیم دسته دومی موجب نگرانی هواداران لیورپول شده ولی آلکسیس مک آلیستر خرید جدید لیورپول نظر دیگری دارد. او به سایت باشگاه لیورپول اظهار داشت: البته ما همیشه می خواهیم برنده شویم اما در دیدارهای دوستانه نتیجه مهم نیست. می دانیم که باید در خیلی موارد پیشرفت نماییم ولی نباید ناامید بود. چیزهای مثبت زیادی در تیم ما وجود دارد. من در لیورپول بازیکن جدید هستم، بدین سبب هنوز باید هم تیمی ها و نقاط قوت و ضعف آنها را بشناسم اما فکر می کنم بازیکنان واقعا خوبی اینجا هستند و می توانیم فصل خوبی داشته باشیم. همه ما اهتمام می نماییم در داخل زمین به هم کمک نماییم و این برای ما بسیار اهمیت دارد. تمام تلاش خودرا می نماییم تا فصل بسیار خوبی داشته باشیم بدین سبب نگران ما نباشید.

مک آلیستر پس از درخشش در برایتون و تیم ملی فوتبال آرژانتین مورد توجه چند تیم بزرگ اروپایی قرار گرفت. عاقبت این لیورپول بود که توانست این هافبک سرشناس را جذب نماید. قرارداد لیورپول با مک آلیستر ۵ ساله و به ارزش ۴۰ میلیون یورو است. او مقرر است پیراهن شماره ۱۰ تیم را بر تن کند.

لیورپول با ۱۹ بار قهرمانی در انگلیس و ۶ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فصل ناامید کننده ای را با یورگن کلوپ پشت سر گذاشت و بدنبال تحول و تغییرات اساسی است.

عملکرد مک آلیستر در برایتون

بازی های انجام شده: ۱۰۹
گل: ۲۰
پاس گل: ۸

تغییرات اساسی در خط میانی

در یک هفته گذشته دو بازیکن خط میانی لیورپول رفتنی شدند تا کلوپ بیش از پیش نگران خط میانی تیمش شود. هافبک برزیلی لیورپول تست پزشکی باشگاه الاتحاد را با موفقیت پشت سرگذاشت تا در آستانه هم تیمی شدن با بنزما و کانته قرار گیرد. همین طور جوردن هندرسون با وجود آنکه با لیورپول قرارداد داشت اما تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. الاتفاق عربستان با هدایت استیون جرارد تیم بعدی کاپیتان محبوب آنفیلدی هاست.

منبع: