در مجمع فوق العاده؛ استعفای هاشم صیامی از ریاست فدراسیون دوومیدانی پذیرفته شد

فرم نو: مجمع فوق العاده فدراسیون دوومیدانی با قبول استعفای هاشم صیامی اجرا شد.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، مجمع فوق العاده فدراسیون دوو میدانی بامداد امروز سه شنبه سوم مردادماه با دستور جلسه پذیرش یا عدم پذیرش استعفای هاشم صیامی رئیس اسبق این فدراسیون در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک اجرا شد.
سید محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و همین طور آرش فرهادیان مدیر کل دفتر مشترک فدراسیون ها، مهین فرهادی زاد نایب رئیس امور بانوان کمیته ملی المپیک و افشین داوری سرپرست فدراسیون دو و میدانی در این مجمع حضور داشتند.
بر همین اساس این مجمع طبق ضوابط موجود در اساس نامه فدراسیون های ورزشی که می بایست استعفای رئیس فدراسیون ها با نظر اعضاء مجمع آن فدراسیون و بوسیله رای گیری پذیرفته یا رد شود برگزار و در پی آن با نظر اکثریت نفرات حاضر استعفای رئیس اسبق فدراسیون پذیرفته شد.
اعضای مجمع ۴۴ نفر هستند که ۳۴ نفر در این نشست حاضر شدند و در نهایت ۳۳ نفر به استعفای هاشم صیامی رای مثبت دادند. هاشم صیامی رییس مستعفی فدراسیون در جلسه حضور نداشت.
محمد پولادگر، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در این مجمع اظهار داشت: امروز بدون در نظر گرفتن اسم ها با رعایت حقوق ورزشی تصمیم گرفتیم. دوومیدانی رشته مهمی است و کسب یک مدال در دوومیدانی در عرصه بین الملل یعنی داشتن برنامه، بدین سبب همه در تلاش هستند تا در این رشته مدال به دست بیاورند.
وی با اشاره به این که متاسفانه اتفاقاتی در این رشته رخ داد که اصلا کاری به بحث شیراز ندارم اظهار داشت: در ارتباط با یکی از اعزام ها اتفاقی افتاد که بنده که سال هاست در عرصه ورزش خدمت می کنم تابحال نشنیده بودم که بازیکنان تیم ملی چنین خبط و خطایی انجام بدهند. باید با تمام وجود از بچه هایمان که سرمایه هایمان هستند، صیانت نماییم و تلاش نماییم رویدادهای پیش رو برای این رشته ورزشی پر از توفیق باشد.
پولادگر اشاره کرد: یکی از مدال های المپیک برای دوومیدانی است که خیلی برای این رشته کم است و واقعا انتظار داریم در المپیک ها کیسه این رشته پر از مدال های رنگارنگ باشد.

منبع: