گالتیه: باور کنید قهرمانی در لوشامپیونه دستاورد بزرگی است

فرم نو: سرمربی پاری سن ژرمن اصرار کرد قهرمانی در لیگ فرانسه دستاورد بزرگی به شمار می آید.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از لوپاریزین، در آخرین بازی باقیمانده از هفته سی وششم لیگ فرانسه پاری سن ژرمن به مصاف اوسر رفت. تیم پرستاره و متمول پاریسی در این بازی خارج از خانه با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. پاری سن ژرمن با پیروزی در این بازی اختلاف شش امتیازی خود با لانس را حفظ کرد. بدین سان تیم پاریسی برای قطعی کردن قهرمانی اش تنها به یک امتیاز از دو بازی بعدی خود نیاز دارد.

کریستف گالتیه در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: بازیکنان پاری سن ژرمن جام قهرمانی را لمس کردند و تنها به یک امتیاز در دو بازی بعدی خود نیاز داریم. باید در دیدار برابر استراسبورگ هم بهترین عملکرد را داشته باشیم تا با اقتدار در جمع هواداران خود جشن قهرمانی را برگزار نماییم.

او افزود: فصل سختی بود. روزهای بسیار سختی را بعد از جام جهانی تجربه کردیم. باور کنید که قهرمانی در لیگ دستاورد بزرگی است و به هیچ وجه نباید آنرا دست کم گرفت. شما نگاه کنید که در لیگ های مختلف اروپایی چند تیم توانستند که از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

گالتیه درباره ی لطمه دیدگی هوگو ایکیتیکه، مهاجم جوان تیمش، اظهار داشت: متاسفانه بنظر می رسد که این لطمه دیدگی جدی است. امیدوار هستم او هر چه زوتر به میادین بازگردد. ایکیتیکه با حرکت خود در میدان مسی و ام باپه را آزادتر می کرد و موجب می شد تا این دو بازیکن فضای بیشتری داشته باشند. با خروج او از میدان شرایط برای ما سخت شد.

منبع: