كاراگر: سیتی سه گانه را کسب می کند

به گزارش فرم نو، ستاره پیشین لیورپول به ستایش از منچستر سیتی گواردیولا پرداخت و این تیم را آماده ترین و متفاوت ترین تیم حال حاضر فوتبال جهان دانست.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، شکست آرسنال برابر ناتینگهام فارست سبب شد تا منچستر سیتی سه هفته پیش از پایان لیگ جزیره عنوان قهرمانی خویش را قطعی کند.
منچستر سیتی برای سومین فصل پی در پی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. این تیم با هدایت گواردیولا به فینال لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی انگلیس هم راه پیدا کرده است.
جیمی کاراگر، اسطوره لیورپولی ها به ستایش از سیتی پرداخت و اظهار داشت: به نظرم منچستر سیتی، اینتر و منچستر یونایتد را هم شکست می دهد و سه گانه را به دست خواهد آورد. گواردیولا کلاس و معیار سیتی را بسیار بالا برده است. منچستر سیتی در نبود چنین مربی هیچ وقت به این سطح نمی رسید. آیا باشگاه های دیگری وجود دارند که در سطح منچستر سیتی کنونی باشند؟ به نظرم در شرایط کنونی هیچ باشگاه در سطح سیتی نیست.
او افزود: در شرایط کنونی حتی بازیکنی مثل فیل فودن نمی تواند به ترکیب اصلی منچستر سیتی برسد. اینست تفاوت سیتی با دیگر تیم ها و همچون آرسنال. ترکیب اصلی آرسنال حتی فاصله بسیاری با منچستر سیتی دارد. شما برای قهرمانی باید نیمکت بسیار خوبی هم داشته باشد. سبک سیتی و آرسنال یکی است اما نیمکت ها متفاوت می باشد. در سیتی کوین دی بروینه در همه بازی ها حضور ندارد.
کاراگر در انتها اظهار داشت: آرسنال در نیم فصل دوم ناامید کننده ظاهر شد. آنها در نیم فصل نخست ۵۰ امتیاز کسب کردند و برای قهرمانی ۹۰ امتیاز هم کافی بود اما در شرایط کنونی ۸۴ امتیاز دارند. آرسنال برای قهرمانی تلاش زیادی از خود نشان داد اما این تلاش کافی نبود.