آلگری: دست کشیدن از یوونتوس در این شرایط بزدلی است

به گزارش فرم نو، سرمربی یوونتوس به کسر ۱۰ امتیاز از این تیم واکنش نشان داد و به انتقاد از تصمیم کمیته تجدید نظر فدراسیون فوتبال ایتالیا پرداخت.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، دادگاه استیناف فوتبال ایتالیا کسر ۱۰ امتیاز از یوونتوس را رسماً اعلام نمود تا این تیم به رده هفتم جدول رده بندی سری آ سقوط کند.
یوونتوس دقایقی پس از این تصمیم شوک آور در رقابت های سری آ به مصاف امپولی رفت و با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد.
آلگری پس از بازی اظهار داشت: ما نباید به دنبال عذر و بهانه باشیم چون که یوونتوس هستیم و در هر بازی باید برای پیروزی به میدان رویم اما بازی کردن با این شرایط دشوار می باشد. دو بازی دیگر باقی مانده است و برای پیروزی باید متحد شویم. کم کردن ۱۰ امتیاز بسیار عجیب بود آن هم چند دقیقه پیش از آن که تیم به میدان رود. روی اولین و دومین فرصت دروازه ما باز شد و دیگر جبران و بازگشت به بازی سخت شد.
سرمربی یوونتوس افزود: در چنین شرایطی باید تنها سکوت کرد و این شکست را قبول کرد. ما پیش از بازی ۶۹ امتیاز داشتیم و در رده دوم بودیم اما حالا در رده هفتم هستیم. من نمی توانم از بازیکنان انتقاد کنم چون که بازی کردن در چنین شرایطی آسان نیست. روزهای پیش رو آسان نخواهند بود چون که از لیگ اروپا حذف شده ایم و الان هم با کسر ۱۰ امتیاز روبرو شده ایم. در فوتبال بخش انگیزشی و روانی خیلی مهم است. هر بار که ما سرمان را بلند می نماییم ما را زیر می کشند.
او در رابطه با جدایی از یوونتوس اظهار داشت: دست کشیدن از یوونتوس در این شرایط بزدلی است. من امشب ناامید شدم با این وجود نمی توانم تیمم را سرزنش کنم. می خواهم یک چیز بگویم و آن اینکه یوونتوس با تلاش خود به رده دوم رسید. آنها باید یک باره و برای همیشه به این مورد پایان دهند و حکم نهایی را صادر کنند. این بی احترامی به بازیکنان، مربیان و باشگاه یوونتوس است. صبر ما دیگر لبریز شد. لطفا برای همیشه به این مورد پایان دهید.
باشگاه یوونتوس هم به این مورد واکنش نشان داد و چنین حکمی را تلخ و ناعادلانه دانست. باشگاه یوونتوس از فدراسیون فوتبال و کمیته تجدید نظر فوتبال ایتالیا خواهان توضیح و تجدید نظر باردیگر شد.

منبع: