مسی در راه جدایی از پاری سن ژرمن

به گزارش فرم نو، جلسه پدر مسی با سران باشگاه پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد به نتیجه نرسید و این بازیکن در تابستان پاریس را ترک خواهد نمود.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اکیپ، قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن تابستان آتی تمام می شود. مسی دومین فصل حضورش در تیم پاریسی را تجربه می کند و در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته است.

سران پاری سن ژرمن امیدوار بودند تا قبل از ژانویه قرارداد مسی را تمدید کنند. اما مسی این اجازه را به آنها نداد. سرانجام پدر مسی بعنوان مدیر برنامه های وی جلسه ای را با مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن برگزار کرد و دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق نرسیدند.

روزنامه اکیپ در ادامه نوشت که مسی و باشگاه پاری سن ژرمن ابتدا برای تمدید قرارداد تمایل داشتند و همه چیز رضایتبخش بود اما به تازگی مشاوران مسی نقشه های جدیدی را برای او ترسیم کرده اند و این بازیکن به جدایی علاقمند شده است.

به این ترتیب و طبق اعلام روزنامه اکیپ مسی در تابستان پاری سن ژرمن را ترک خواهد نمود. این احتمال زیاد است که این بازیکن هم مانند کریستیانو رونالدو راهی لیگ عربستان شود؛ چون که سعودی ها بالاترین رقم تاریخ را به او پیشنهاد داده اند.