مجهزترین حفاظ های پنجره

در بین متریال های مختلفی که برای حفاظ پنجره مورد استفاده قرار می گیرد حفاظ های آهنی و فرفروژه محبوبیت بیشتری دارند البته ایمنی فضا را هم به شکل بهتری تأمین می کنند.

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره در حال حاضر بسیار متداول بوده و اغلب افراد ترجیح می دهند تا با نصب آن مانع نفوذ سارقین به فضای داخل شوند. به همین جهت تولید کنندگان هم سعی دارند، با کمک تکنولوژی های به روز انواع حفاظ پنجره با طرح های زیبا را ارائه دهند؛ مجموعه الو حفاظ یکی از مراکز تخصصی در این حوزه است.

 

 حفاظ پنجره چیست ؟

برای حفظ امنیت فضای داخل ساختمان اقدامات زیادی می توان انجام داد، یکی از مهم ترین آن ها که جهت جلوگیری از نفوذ سارقین کاربرد داشته، حفاظ پنجره است.  

البته حفاظ به غیر از امنیت خارجی از اهالی خانه هم محافظت می ‌کند و جلو افتادن و پرت شدن کودکان به پایین را می گیرد. از آنجایی که حفاظ بر روی پنجره به شکل خاص و حرفه ای نصب می شود، به هیچ عنوان جلوی ورود آفتاب و نور خورشید به فضای داخل را نمی گیرد. در اغلب مواقع به گونه ای طراحی می شود که ظاهر ساختمان را هم زیباتر می کند.

 

انواع مدل های حفاظ برای پنجره

اگر در مناطقی حضور دارید که آمار سرقت زیاد است، باید حتماً برای تمامی پنجره های خود از حفاظ استفاده کنید. در سال های اخیر که امکان ساخت حفاظ در سبک های مختلف فراهم آمده به راحتی می توانید برای ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی و حتی کارخانجات هم حفاظ‌های کاربردی را انتخاب نمایید.  

در بین متریال های مختلفی که برای حفاظ پنجره مورد استفاده قرار می گیرد حفاظ های آهنی و فرفروژه محبوبیت بیشتری دارند البته ایمنی فضا را هم به شکل بهتری تأمین می کنند.  

برای شناخت و انتخاب بهتر حفاظ در این بخش به بررسی انواع مدل حفاظ مناسب پنجره می ‌پردازیم:  

 

حفاظ های مدرن

حفاظ های مدرن که با نمای ساختمان های امروزی هماهنگ است، در شکل و فرم های خاص طراحی می شوند و در هنگام انتخاب می توانید با بررسی کاتالوگ طرح های آن، زیباترین را انتخاب کنید.  

حفاظ فرفورژه

حفاظ فرفروژه که با شکل و فرم دادن به پروفیل های آهنی تولید می شود، به عنوان یک رقیب قدرتمند حفاظ های آهنی ساده قرار گرفته است و در طرح و مدل های متنوع قابل ساخت می باشد.  

حفاظ متحرک

حفاظ های متحرک در داخل پنجره ها نصب می شوند، قابلیت باز و بسته کردن دارند. این حفاظ ها بیشتر برای پنجره های بزرگ مورد استفاده قرار می ‌گیرد، تا در مواقع لزوم بتوان آنها را به جهت حفظ امنیت مورد استفاده قرار داد.  

حفاظ آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی یکی از حفاظ های پر طرفدار است که در مواقع حضور در منزل می توانید آن را کاملاً باز کنید، تا دسترسی به فضای بیرون داشته باشید.  

حفاظ آهنی ساده

حفاظ های آهنی ساده به عنوان پرکاربردترین نوع حفاظ شناخته می شوند که برای افراد با سطح بودجه پایین تر مناسب است.  

حفاظ آهنی پنجره دوجداره

حفاظ های پنجره های دوجداره به شکل خاص طراحی شده و با نصب بر روی دیوار به صورت ثابت کاملا نفوذ ناپذیر می شوند. 

حفاظ آهنی پنجره فلاور باکس

حفاظ های پنجره دارای فلاور باکس شرایط گذاشتن یک گلدان گل زیبا را فراهم می آورند، تا زیبایی محیط را افزایش بدهند.

 

 نکات مهم در خرید حفاظ های پنجره

حفاظ پنجره دو نقش اساسی ایفا می کند؛ اولین؛ افزایش امنیت محیط و دومین؛ افزایش زیبایی نمای ساختمان است. در هنگام خرید حفاظ های مناسب برای پنجره بهتر است تا به برخی از نکات مهم دقت کنید تا در دراز مدت بدون مشکل از حفاظ ها استفاده نمایید.

از آنجایی که در ساخت و ساز ساختمان ها در سال ‌های اخیر مدل های مختلفی از پنجره طراحی می شود، نیاز است که با تنوع بالای طرح ها و مدل های حفاظ آشنایی داشته باشید، تا در هنگام خرید بتوانید انتخاب بهینه تری انجام دهید.

در این بخش به بررسی چند نکته مهم در هنگام خرید حفاظ پنجره می پردازیم: 

هماهنگ بودن با نما

هماهنگ بودن حفاظ ها از لحاظ شکل طراحی و نوع متریال با نمای ساختمان تأثیر بیشتری بر روی زیبایی آن دارد. 

هماهنگی طرح با ابعاد پنجره

بهتر است طرح هایی را انتخاب کنید که با ابعاد پنجره متناسب باشد و زیبایی حفاظ در کنار امنیت آن حفظ گردد.  

نورگیری مناسب

به هیچ عنوان حفاظ ها را به گونه ای نصب نکنید که جلوی ورود نور به فضای داخل ساختمان را بگیرد؛ پس با استفاده از پروفیل های استاندارد حفاظ های ایمن تهیه نمایید.  

ویوی مناسب

معمولاً از حفاظ پنجره برای تماشای مناظر بیرون استفاده می ‌کنند و حفاظ به هیچ عنوان نباید ویوی مناسب را از بین ببرد.  

هماهنگی با سایر حفاظ های دیگر

حفاظ پنجره را باید کاملا هماهنگ با حفاظ راه پله و حفاظ بالکن انتخاب کنید، تا زیبایی کلی سازه حفظ شود.  

 

فواید استفاده از حفاظ برای پنجره ها  

اگر برای شما هم سوال است که استفاده از حفاظ برای پنجره مفید است باید بگویم که در صورت انتخاب درست و اصولی حفاظ مزایای زیادی به دنبال دارد که در مقابل این مزیت ها می توان از معایب کوچک آن چشم پوشی کرد.

در این بخش به بررسی مهمترین فواید استفاده از حفاظ پنجره می پردازیم: 

  • بالا بردن امنیت ساختمان به دلیل جنس مستحکم حفاظ‌ ها که از فلز آهن یا استیل تولید می شوند.  
  • امکان مراقبت بیشتر و بهتر از کودکان و حیوانات خانگی با حفاظ فراهم می‌ گردد؛ زیرا جلوی سقوط کودکان و فرار حیوانات از پنجره را می گیرد.
  • در صورت انتخاب درست و به جا حفاظ باعث افزایش زیبایی ظاهری ساختمان شده و جلوه های مدرن یا کلاسیک به فضا می دهد  .
  • افزایش امنیت ساختمان ها با استفاده از حفاظ قیمت مقرون به صرفه ای دارد؛ چرا که استفاده کردن از دوربین های امنیتی ضمن هزینه های بالا برای خرید هزینه های مربوط به نگهداری و تعمیرات و مشکلات دیگر را نیز به وجود می آورد.  

 

 ارائه مجهزترین حفاظ های پنجره

حفاظ هایی که بر روی پنجره های ساختمان قرار می گیرند، نه تنها سبب دلگیر شدن فضای داخل نمی شود؛ بلکه با انتخاب طرح های زیبا و خاص سبب افزایش زیبایی محیط هم می گردد. به همین جهت برای تمامی ساختمان ها بهتر است که جهت افزایش امنیت از نرده های حفاظ مناسب استفاده شود.  

ارائه مجهزترین حفاظ های پنجره از لحاظ نحوه طراحی، کیفیت ساخت، رنگ بندی و بسیاری از موارد دیگر شرایطی را به وجود می ‌آورد که خریداران بدون دغدغه می توانند بهترین ها را انتخاب کنند؛ مجموعه الو حفاظ یکی از این مراکز تخصصی است.

در مجموعه الو حفاظ به دلیل وجود دستگاه های ساخت پیشرفته و به روز در کنار نیروهای متخصص و آموزش دیده، امکان ساخت مدرن ترین حفاظ ها متناسب با هر سازه فراهم می گردد. در صورت نیاز به تهیه انواع حفاظ پنجره با قیمت مناسب و کیفیت خوب، کافیست با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید، تا در کوتاه ترین زمان بهترین متریال را تهیه کنید.

منبع: https://alohefaz.com/