علت شکست پاری سن ژرمن از دید راموس

فرم نو: فرم نو: مدافع اسپانیایی پاری سن ژرمن اعتراف کرد تیمش در دیدار برابر بایرن مونیخ بیش از اندازه دفاعی بازی کرد و به همین خاطر هم شکست خورد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از RMC، پاری سن ژرمن در دیدار رفت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ بازی ناامیدکننده ای را به نمایش گذاشت. تیم پاریسی با آنکه در خانه بازی می کرد و بازیکنان بزرگی مثل مسی، نیمار و ام باپه را هم در اختیار داشت اما دفاعی و دور از انتظار بازی کرد که حتی موجب تعجب سرمربی حریف هم شد. پاری سن ژرمن در این بازی خانگی با یک گل شکست خورد تا کارش برای صعود به دور بعد خیلی مشکل شود.

سرخیو راموس، بازیکنان سرشناس و اسپانیایی پاری سن ژرمن، بعد از پایان بازی اظهار داشت: بازی خیلی مشکل و پیچیده ای بود. به نظرم بیش از اندازه دفاعی بازی کردیم و این موجب شد تا بخت کمی برای گلزنی داشته باشیم. از این که برابر هواداران خود شکست خوردیم احساس ناراحتی و ناامیدی داریم. با اینحال باید شخصیت قوی داشته باشیم و به جبران در بازی برگشت فکر نماییم.

او افزود: هر بار که هجومی تر بازی کردیم شانس ما برای گلزنی بیشتر شد. ما باید اتحادمان را حفظ نماییم. شکست خوردیم اما هنوز شانس صعود داریم. می توانستیم بهتر از این بازی نماییم. به هر حال در فوتبال روزهای بد و خوب وجود دارد. مهم در فوتبال نتیجه است که ما در این بازی کسب نکردیم. با اینحال به پیروزی در بازی برگشت و صعود فکر می نماییم.

دیدار برگشت دو تیم ۱۷ اسفند در مونیخ برگزار می شود.

منبع: