شوک به پاریسی ها

فرم نو: به گزارش فرم نو، لیونل مسی به خاطر صدمه دیدگی نمی تواند برای پاری سن ژرمن در دیدار برابر موناکو به میدان رود و این سبب شده تا گمانه زنی هایی در رابطه با احتمال غیبت او برابر بایرن مونیخ هم به وجود آید.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اسپورت، لیونل مسی در دیدار اخیر پاری سن ژرمن برابر مارسی در جام حذفی فرانسه مصدوم گردید.
در آن بازی پاری سن ژرمن با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا وداعی زود هنگام با جام حذفی داشته باشد. اما آن چه که کام هواداران تیم پاریسی را بیش تر از شکست تلخ کرد صدمه دیدگی لیونل مسی بود.
هر چند که گالتیه اعلام نمود که این صدمه دیدگی جدی نیست اما مسی در لیست تیم برای بازی برابر موناکو در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ فرانسه قرار نگرفت و این مورد نگرانی هایی را به وجود آورد و نشان میدهد که این بازیکن فعلاً آماده بازی بزرگ با بایرن نیست.
البته در بیانیه باشگاه پاری سن ژرمن آمده است که مسی به ۴۸ ساعت استراحت نیاز دارد و او می تواند پیش از دیدار برابر بایرن مونیخ به تمرین گروهی برگردد.
دیدار پاری سن ژرمن برابر بایرن مونیخ سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه پارک دو پرانس انجام می شود. هواداران پاری سن ژرمن و کادر فنی باشگاه به هیچ وجه دوست ندارند که مسی این بازی را از دست دهد چون که ام باپه هم مصدوم است و طبق اعلام باشگاه پاری سن ژرمن به این بازی نمی رسد.
پاری سن ژرمن هر چند که در بالای جدول رده بندی لیگ فرانسه قرار دارد اما آزمون اصلی و بزرگ این تیم، لیگ قهرمانان اروپا است و گالتیه به خوبی می داند که در صورت ناکامی در این جام شانس بسیار کمی برای ادامه همکاری با پاری سن ژرمن دارد.

منبع: