كاپیتان آرسنال: همه روی ما حساب جداگانه ای باز کرده اند

به گزارش فرم نو، مارتین اودگارد گفت هیچ محدودیتی برای آنچه آرسنال می تواند در این فصل به دست آورد وجود ندارد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، توپچی های لندن در این فصل به دنبال نخستین قهرمانی در رقابت های لیگ در ۱۹ سال قبل هستند. آرسنال با پنج امتیاز اختلاف نسبت به مدافع عنوان قهرمانی یعنی منچسترسیتی در بالای جدول است و شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ دارد.

پس از این که آرسنال هفته گذشته مقابل اورتون دومین شکست فصل خویش را متحمل شد، باید روز شنبه میزبان برنتفورد باشد و هفته آینده در ورزشگاه امارات به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. اودگارد فعلا روی بازی با برنتفورد متمرکز است. کاپیتان آرسنال اظهار داشت: ما حالا در رقابت برای کسب قهرمانی هستیم اما راه درازی در پیش است و مطمئن باشید هم اکنون هیچ تیمی به اتفاقی که مقرر است آخر فصل رخ دهد فکر نمی کند و تمام تمرکزها روی بازی بعدی است.

او افزود: این یک کلیشه است اما ما بازی به بازی پیش می رویم و هر بازی و هر جلسه تمرینی خیلی مهم است.

هافبک سابق رئال مادرید اعتقاد دارد که آرسنال در این فصل خویش را ثابت کرده است. او می خواهد سال ها در شمال لندن بماند. بازیکن نروژی در ادامه اظهار داشت: هم اکنون همه روی آرسنال در این فصل حساب جداگانه ای باز کرده اند. هیچ محدودیتی برای ما وجود ندارد. من بسیار افتخار می کنم که کاپیتان این باشگاه هستم و احساس می کنم برای مدتی طولانی اینجا خواهم بود.

اودگارد در انتها در رابطه با مایکل آرتتا، سرمربی تیم خود هم اظهار داشت: آرتتا خیلی مربی پرشوری است و گاهی اوقات بله، کمی دیوانه است اما وقتی صحبت می کند می فهمید هر چه بگوید اتفاق می افتد.

آرسنال فردا شنبه باید در خانه پذیرای تیم برنتفورد باشد و پس از باخت برابر اورتون، انگیزه زیادی برای کسب سه امتیاز دارد.