كروس: هنوز درباره ی آینده ام با مادرید تصمیم نگرفته ام

فرم نو: هافبک آلمانی رئال مادرید دوست دارد که با تیم ادامه دهد با اینحال اصرار کرد که هنوز تصمیم نهایی خودرا درباره ی ماندن و یا جدایی از رئال نگرفته است.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از مارکا، تونی کروس پس از جام جهانی ۲۰۱۴ بود که تصمیم گرفت از بایرن مونیخ جدا شود تا پیراهن رئال مادرید را برتن کند.

این بازیکن آلمانی در این سالهای حضورش در رئال مادرید همواره از بازیکنان کلیدی و تأثیر گذار تیم بوده است و نقش بسزایی در موفقیت های رئال در سالهای اخیر داشته است.

کروس تا پایان فصل جاری با رئال مادرید قرارداد دارد. هنوز تکلیف این بازیکن آلمانی برای ماندن یا جدایی از رئال مادرید مشخص نمی باشد. وی در واکنش به جدایی از رئال اظهار داشت: این طبیعی است که من در رابطه با آینده ام فکر کنم. من با باشگاه رئال در ارتباط هستم. تجربه نشان داده که بهتر است این مسائل به صورت خانوادگی با باشگاه مطرح شود. هر وقت چیزی رسمی شود آنرا اعلام خواهم کرد. فعلاً که تصمیم نهایی برای ماندن یا جدایی نگرفته ام.

او ادمه داد: عوامل زیادی وجود دارند که باید در نظر گرفته شوند. به نظرم این تصمیم زمان زیادی نخواهد برد. هنوز چیزی قطعی نیست و در آرامش به جمع بندی نخواهیم رسید. من زیاد بازی می کنم و احساس می کنم که همچنان می توانم به تیم کمک کنم. هر زمان احساس کنم که نمی توانم به رئال کمک کنم از تیم جدا می شوم. خوشحالم که بار دیگر قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها را تجربه کردم. ما برابر دو حریف سخت کوش بازی کردیم. باید در هر بازی برابر پیروز بسیار کوشش کرد و جنگید و این چیزی است که ما در رئال آنرا یاد گرفته ایم.

کروس به تنها بازیکنی در تاریخ تبدیل گشته است که ۶ قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها را تجربه کرده است. او با رئال ۵ قهرمانی و با بایرن مونیخ هم یک قهرمانی در این رقابت ها را به دست آورد.

منبع: