معضل بازوبند کاپیتانی در یونایتد

به گزارش فرم نو رالف رنگنیک، هری مگوایر و کریستیانو رونالدو درباره احتمال جانشینی مهاجم پرتغالی بعنوان کاپیتان اصلی یونایتد مذاکره کردند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میرور، کاپیتانی منچستریونایتد درحال تبدیل شدن به یک مبحث حساس در داخل باشگاه است. فرم ضعیف هری مگوایر سبب شده است که هواداران شیاطین سرخ بیشتر از یک مرتبه از او بخواهند که بازوبند را تحویل دهد. عملکرد او برای یکی از گران قیمت ترین مدافعان میانی تاریخ بسیار کمتر از حد انتظار بوده است.
نخستین نامی که برای گرفتن بازوبند، ذکر شده کریستیانو رونالدو بوده است. از یک طرف، این بعنوان راهی برای برداشتن فشار از روی هری مگوایر تلقی می شود که از زمانی که به اولدترافورد آمده است، همیشه عملکرد ضعیفی داشته است و از سویی قدردانی از یک فوق ستاره به شمار می آید.
همانطور که توسط میرور گزارش شده است، هر دو بازیکن با رالف رانگنیک سرمربی موقت تیم ملاقات کرده اند تا در مورد وضعیت بسیار دشواری که می تواند در ایام آینده حل شود، گفتگو کنند. این بازیکن پرتغالی پیش از این هم تمایل خویش را برای ایفای نقش کاپیتان نشان داده است. با این وجود، مگوایر علاقه ای به واگذاری کاپیتانی به بازیکن سابق یوونتوس ندارد، چونکه می ترسد که این امر سبب شود او برای همیشه آنرا از دست بدهد.
باوجود علاقه ملی پوش انگلیسی به حفظ بازوبند، حقیقت این است که اعضای تیم الان بازیکن پرتغالی را جایگزین طبیعی این بازوبند می بینند و بنابراین است که این شایعه می تواند در آینده نزدیک رسمی شود.