دلیل نیمکت نشینی طارمی برابر لاتزیو چه بود؟

به گزارش فرم نو سرمربی تیم پورتو درباره علل نیمکت نشینی مهدی طارمی برابر لاتزیو به صحبت پرداخت.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از رکورد، تیم های پورتو و لاتزیو در قالب بازی های دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم پرتغالی به پایان رسید. گل های این بازی را ماتیا زاکاینی در دقیقه ۲۳ برای لاتزیو و تونی مارتینز در دقایق ۳۷ و ۴۹ برای پورتو به ثمر رساندند.
سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو پس از این دیدار اظهار داشت: قبول دارم لاتزیو بیشتر از ما توپ را در اختیار داشت ولی کاری که لاتزیو با توپ انجام داد در ارتباط با سازماندهی دفاعی ما بود در اینجا امکان دارد من مقصر باشم. در نیمه دوم اصلاحاتی انجام شد و بازی را بردیم که در این نیمه خیلی بیشتر از حریف موقعیت خلق کردیم. لاتزیو کیفیت فردی عالی و مربی بسیار باتجربه ای دارد. این نتیجه تازه ابتدای راه است ما باید برای بازی در شهر رم آماده باشیم که سخت خواهد بود.
این مربی درباره نیمکت نشینی مهدی طارمی و اوانیلسون اظهار داشت: ما باید به وضعیت فیزیکی بازیکنان نگاه نماییم. اوانیلسون پی در پی بازی کرده است، ویتینها هم همچنین بوده است. مهدی طارمی هم مداوم در بازیها بوده است. ما یک گروه خوب داریم که همه آنها روزانه برای توجیه حضورشان در زمین تلاش می کنند. سپس این به من بستگی دارد، بسته به استراتژی بازی، که چه ترکیبی را انتخاب کنم. دقیقاً همان اعتمادی را که به اوانیلسون و طارمی دارم، به مارتینز هم دارم و برای همین او را در ترکیب قرار دادم.
او در انتها اظهار داشت: پیروزی ها را جشن نمی گیرند بلکه قهرمانی ها را جشن می گیرند. ما تازه یک دیدار را با برد به پایان بردیم و بازیهای زیادی تا آخر باقی مانده است تا در لیگ اروپا بتوانیم خویش را نشان دهیم. می خواهیم همچنین به روند خوب مان در لیگ و اروپا ادامه دهیم.
پورتو پیش از دیدار برگشت با لاتزیو باید در لیگ پرتغال برابر مورینسه به میدان برود.

منبع: