اسپالتی: می خواهیم از بازی با بارسلونا لذت ببریم

فرم نو: لوچیانو اسپالتی از ناپولی می خواهد با رفتن به سمت پیروزی، از ˮمسابقه رویاییˮ برابر بارسلونا در نیوکمپ لذت ببرد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، بازی رفت مرحله پلی آف لیگ اروپا با برگزاری دیدار حساس بارسلونا و ناپولی از سر گرفته می شود. قبل از این بازی نگرانی ها در مورد اوسیمن، ملی پوش نیجریه که روز گذشته تمرین نکرد وجود دارد.

لوچیانو اسپالتی در ابتدا درباره وضعیت مهاجم تیمش اظهار داشت: برای احتیاط تصمیم گرفتیم به او استراحت دهیم و در ادامه وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد. او تمرین روز گذشته را بدون مشکل به انتها رساند. هیروینگ لوزانو دور از میادین است، اما اگر اوسیمن شروع نکند، دریس مرتنس بجای او بازی خواهدنمود.

بارسلونا بعد از سوم شدن در گروه خود از لیگ قهرمانان اروپا به مرحله پلی آف سقوط کرد.

اسپالتی در ادامه اظهار داشت: ما باید اهتمام نماییم همیشه ناپولی باشیم و بهترین عملکردمان را ارائه دهیم. ما نقاط قوت خودرا می دانیم و به تیم خود تکیه می نماییم. انتظارات شهر و باشگاه، یعنی کوشش برای پیروزی است و ما در این دیدار تمام تلاش خودرا خواهیم کرد. مطمئناً لحظاتی وجود خواهد داشت که ما باید دفاع نماییم و لحظاتی دیگر که باید از فرصت های خود در حمله حداکثر استفاده را ببریم.

او در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: این مسابقات رویایی هستند، شما باید از آنها لذت ببرید و خودتان را امتحان نمایید تا شخصیت خودرا ببینید و به سطح بالای فوتبال برسید. این همان کاری است که ما اهتمام می نماییم انجام دهیم. بهتر است روی خودمان و فوتبالی که قبلاً نشان داده ایم تمرکز نماییم.

رونالد کومان اخراج شد، اما ژاوی از زمانی که هدایت بارسلونا را برعهده گرفت، تاحدودی این تیم را احیا کرده است.

منبع: