دستگاه آب هویج گیر صنعتی

فرم نو: تجهیزات و لوازمی که در آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند در واقع ابزارهایی هستند که روند تهیه غذا را سرعت بخشیده و باعث افزایش حجم تولیدی در آشپزخانه صنعتی می شوند.

تجهیزات و لوازمی که در آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند در واقع ابزارهایی هستند که روند تهیه غذا را سرعت بخشیده و باعث افزایش حجم تولیدی در آشپزخانه صنعتی می شوند. به طور کلی تجهیزات صنعتی آشپزخانه ها در سه دسته قرار می گیرند:

  1. تجهیزات آماده سازی
  2. تجهیزات طبخ غذا
  3. تجهیزات نگهداری

 

ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی (industrial dishwasher machine) یکی از تجهیزات بسیار کاربردی و مفید در آشپزخانه های صنعتی می باشد که در واقع دستگاهی است که در شستشوی ظروف کثیف در تیراژ بالا مورد استفاده قرار می گیرد. ماشین ظرفشویی صنعتی از پرفروش ترین تجهیزات و محصولات مورد نیاز برای آشپزخانه های صنعتی از جمله هتل ها و رستوران ها است و از آنجایی که رعایت بهداشت در محیط آشپزخانه های صنعتی جزء اولویت های آن ها بوده، به همین دلیل یکی از ابتکارات بشر مربوط به شستشو و رعایت بهداشت در آشپزخانه های صنعتی، ماشین ظرفشویی صنعتی می باشد. ماشین ظرفشویی صنعتی در مدل های مختلف با توجه به میزان ظرفیت و افزایش سرعت و دقت شستشو و هم چنین در کشورها و کارخانه های گوناگون جهان تولید شده و مورد استفاده و استقبال کاربران قرار گرفته است.

 

 

مایع چربی زدایی

یکی از لوازم پرمصرف در صنایع آشپزخانه های صنعتی استفاده از میع چربی زدایی می باشد که در واقع این مایع چربی زدایی یک محصول چربی گیر قوی می باشد که به عنوان یک شوینده عالی عمل کرده و می تواند تمام سطوح را با کیفیت بسیار بالا صیقل داده و تمیز نماید. مایع چربی زدایی در هتل ها، رستوران ها، آشپزخانه های خانگی و آشپزخانه های صنعتی قابل استفاده بوده و از آن جهت از بین بردن چربی و هم چنین هرگونه چربی از جمله روغن سوخته و … استفاده می شود. قابل ذکر است که مهم ترین ویژگی و مزیت مایع چربی زدایی قوی صنعتی و پاک کننده های روغنی آن است که غیر قابل اشتعال می باشند.

 

 

پودر لباسشویی صنعتی

امروزه یکی از شوینده های پرکاربرد در خانه ها و مراکز صنعتی پودر لباسشویی می باشد. پودر لباسشویی صنعتی جهت شستشو و لکه بری انواع لباس و ملحفه و حوله و … در انواع هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها، خشکشویی ها و سایر مراکز صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. پودر لباسشویی صنعتی یک سری ویژگی های خاص دارند به گونه ای که باید البسه را به خوبی شستشو دهند و از طرفی دیگر نیز موجب آسیب رساندن به دستگاه های صنعتی نشوند، هم چنین پودرها باید بتوانند موجب حفظ سلامت طولانی مدت انواع پارچه ها گردند. یکی دیگر از ویژگی های پودر لباسشویی صنعتی آن است که باید قابلیت لازم جهت حل شدن در آب های سخت و تجزیه بالا را داشته باشند تا بتوانند با شستشویی کاملاً تمیز و بهداشتی رضایت مشتریان را به خود جلب نمایند.

 

 

دستگاه یخساز صنعتی

همواره یکی از چالش های بشریت نگهداری مواد غذایی به مدت طولانی بوده و مجاورت سرما سبب شده که مواد غذایی به مدت طولانی تر و با کیفیت بهتری نگه داشته شوند. با گسترش تکنولوژی استفاده از دستگاه یخ ساز صنعتی کاربرد بسیاری پیدا کرده است. دستگاه یخساز صنعتی یک ماشین صنعتی است که آب ورودی را توسط سیستم تبرید و مکانیزم یخسازی به انواع یخ از جمله یخ قالبی، یخ حبه ای، یخ خرد، یخ پودری و پولکی تبدیل می کند. دستگاه یخساز صنعتی انواع مختلفی داشته و جهت کاربردهای گوناگون طراحی و تولید می شود، بر همین اساس می توان دستگاه یخساز صنعتی را در شکل ها و مدل های مختلف به صورت زیر دسته بندی کرد:

  1. دستگاه یخساز قالبی
  2. دستگاه یخساز حبه ایی
  3. دستگاه یخساز پولکی
  4. دستگاه یخساز خانگی
  5. دستگاه یخساز پودری یا دستگاه یخساز خرد

 

 

دستگاه سرخ کن صنعتی

یکی از اصلی ترین تجهیزات در آشپزخانه های صنعتی انواع سرخ کن صنعتی می باشد که جهت سرخ کردن انواع مواد غذایی از جمله انواع مرغ، سیب زمینی، پیاز، قارچ و … مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به حجم بالای سفارش ها در رستوران ها و هتل ها و فست فودها، از آنجایی که استفاده از سرخ کن کوچک خیلی مقرون به صرفه نمی باشد لذا استفاده از سرخ کن صنعتی ضروری بوده و باعث افزایش راندمان کاری در چنین آشپزخانه های بزرگ و صنعتی می گردد. بنابراین می توان گفت دستگاه سرخ کن صنعتی جزء تجهیزات اصلی پخت در رستوران ها و فست فودی ها می باشد.

 

تمامی این تجهیزات مورد نیاز در آشپزخانه های صنعتی را می توانید در سایت تهران تجهیز به آدرس https://tehrantajhiz.com ملاحظه و تهیه نمایید. تجهیزات آشپزخانه صنعتی تهران تجهیز ، هر آنچه که شما جهت تجهیزات آشپزخانه صنعتی و حرفه ای خود نیاز داشته باشید در یک جا گرد هم آورده و با ارائه بهترین و معتبرترین برندهای دنیا و طیف وسیعی از تجهیزات و لوازم تخصصی آشپزخانه های صنعتی آماده ارائه خدمات حرفه‌ای به مشتریان خود می باشد.

تلفن : 5 الی 65611793-021