مشكلات تمرینی دختر المپیكی، از نرسیدن قایق جدید تا تمرین در پیست غیراستاندارد

به گزارش فرم نو دختر قایقران المپیکی ایران اظهار داشت: ایده آل هایی برای تمرین جهت حضور در المپیک داشتیم که انجام نشد و با وجود این که با حداقل امکانات تمرین می کنم، امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشم.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، نازنین ملایی در آخرین وضعیت خود قبل از اعزام به المپیک توکیو بیان کرد: هنوز در آمادگی کامل خود نیستم چون می خواهم اوج آمادگی ام در روز مسابقه باشد. البته ایده آل هایی را برای برگزاری اردو مانند تمرین در پیست دو کیلومتر داشتیم که انجام نشد. من در پیست یک کیلومتر تمرین کردم و بازخورد من نسبت به حریفانم که در پیست دو کیلومتر و استاندارد تمرین کرده اند، پایین می آید. با این وجود تمام تلاش من این است که بهترین عملکرد خودم را داشته باشم حتی با وجود این که با حداقل امکانات تمرین می کنم.

ملایی در پاسخ به این پرسش که در المپیک توکیو چه هدف گذاری کرده است، اشاره کرد: هدف گذاری برای فینال C بود و می خواستم در پیست دو کیلومتر تمرین کنم و شرایط مسابقه را برای خودم ایجاد کنم اما نشد. امیدوارم باز بتوانم با همین شرایط، بهترین نتیجه را بگیرم چون نگاهم تنها این المپیک نیست و به فکر المپیک ۲۰۲۴ و ۲۰۲۸ نیز هستم.

دختر ملی پوش ایران در مورد این که قایق های خریداری شده قبل از المپیک به دستشان نرسید، اظهار داشت: المپیک یک سال به تعویق افتاد و خوش بین بودیم که باتوجه به این اتفاق، قایق ها به دستمان برسد و پیش از کسب سهمیه المپیک بتوانیم با آن قایق ها تمرین داشته باشیم اما این اتفاق رخ نداد. امیدوار بودیم که در دو ماه باقی مانده تا المپیک قایق ها به دست ما برسد که باز هم این اتفاق رخ نداد. نکته این است همین قایقی که در گمرک ایران مانده است، ما برای المپیک سفارش داده بودیم و اگر می توانستم با این قایق تمرین کنم، جلوتر می افتادم.

منبع: