سرمربی تیم پارس آرا شیراز: از عملكرد بازیكنانم در نیمه دوم راضی نیستم

اصفهان سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز اظهار داشت: تیم هیئت فوتبال اصفهان نخستین سال حضور خودرا در لیگ تجربه می کند و جای پیشرفت دارد و با میدان دادن به چنین بازیکنانی آینده فوتسال اصفهان ساخته خواهد شد.

ستاره زارع امروز (شنبه- ۷فروردین ماه) بعد از برتری ۶ بر صفر تیمش برابر تیم هیئت فوتبال اصفهان اظهار نمود: نیم فصل اول برابر تیم هیئت فوتبال اصفهان نمایش خوبی ارائه نداده بودیم، هر چند در بازی رفت با دو گل پیروز میدان شدیم.

وی افزود: سبک بازی تیم هیئت فوتبال فیزیکی است که در بازی رفت ما را در خانه اذیت کردند و در بازی امروز نیز باتوجه به شناختی که از قبل داشتیم، به بازیکنان خود اعلام کردیم که درگیری کمتری داشته باشند تا با پاسکاری بتوانیم نتیجه بگیریم.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز اشاره کرد: از بازیکنانم در نیمه اول راضی بودم و می توانستیم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم، اما در نیمه دوم از آنها راضی نیستم، چونکه اشتباهات فردی ما در این نیمه زیاد شد اما خوشحالم که در نهایت نتیجه بازی به نفع ما شد.

وی اضافه کرد: تیم اصفهان باتوجه به اینکه نخستین سال حضور خودرا در لیگ از شروع فصل تجربه می کند، جای پیشرفت دارد و با میدان دادن به این بازیکنان جوانی که در اختیار دارد، می توان گفت آینده فوتسال اصفهان ساخته خواهد شد.

زارع تصریح کرد: تعدادی از مربیان می گویند که این تیم سطح لیگ را پایین آورده است، اما باید به این مساله فکر نماییم که آینده فوتسال ما به چنین بازیکنانی جوانی نیاز دارد و باید به آنها فرصت داده شود تا انشاالله سال آینده با تمرینات بیشتر عملکرد بهتری داشته باشند.

وی درباب عملکرد تیم داوری نیز اظهار داشت: داوری مشکل خاصی نداشت و اشتباهی نداشتند.