ملی پوش فوتسال زنان: ۹۹ را دوست نداشتم

فرم نو: نسترن مقیمی می گوید تداوم شیوع ویروس کرونا در سال 1399 سبب شده بود که خاطرات تلخ بیشتر از شیرین باشد.

نسترن مقیمی در گفت و گو با ایسنا، در مورد وضعیت فوتسال زنان در سال ۹۹ اظهار داشت: در سالی که گذشت از نامی نو اصفهان به سایپا آمدم. خوشبختانه انتخابی خوبی داشتم و از شرایط تیم و کادر راضی هستم. از طرفی مسابقات خوبی هم داشتیم اما برخی تیم هایی که به لیگ آمده اند، دیر بسته شده اند و بنا بر این کیفیت را پایین آورده اند. خیلی دوست داشتم که مسابقات در دو گروه ۶ تیمی اجرا شود و یک هفته استراحت نداشته باشیم تا لیگ طولانی تر نشود اما نمی دانم چرا سازمان لیگ اصرار دارد که ۱۴ تیم داشته باشیم.

او در مورد تعداد بالای انصراف ها در لیگ جاری اظهار نمود: در این فصل چند تیم مقابل ما حاضر نشدند که خیلی به ضرر ما بود، به شکلی که با گذشت ۶ هفته فقط سه مسابقه انجام دادیم. در یکی از آن مسابقات هزینه زیادی انجام دادیم، تست گرفتیم و هتل داوران را رزرو کردیم اما گفتند حریف نمی آید. در این وضعیت بد اقتصادی که باشگاه ها حاضر به اسپانسری زنان شده اند این ضررهای مالی آنها را دلسرد می کند.

این بازیکن که با ۱۲ گل زده در صدر گلزنان تیم سایپا قرار دارد، در این مورد اظهار داشت: خوشبتانه وضعیت خودم و تیم خوب است. بازیکنان جوان و آینده داری داریم و این مساله موجب می شود یک نفر بهترین گلزن یا بازیکن شود. اگر من صدر گلزنان تیم مان هستم، اساسا ۹۰ درصد آن به خاطر زحمات هم تیمی هایم است. البته با آنکه در جایگاه دوم جدول گلزنان لیگ قرار دارم اما دنبال خانم گلی نیستم چون در پست بک بازی می کنم.

مقیمی در مورد سالی که گذشت اظهار داشت: فقط زمستان را داشتیم و ۹ ماه اول لیگ و مسابقه ای نبود. باتوجه به شیوع ویروس کرونا نمی شد کار خاصی انجام داد و انفرادی تمرین می کردم. بیشتر سال را دوست نداشتم اما خوشبختانه لیگ شروع شد، باردیگر کنار هم جمع شدیم و از آن حال و هوا بیرون آمدیم.

او در مورد لغو اردوهای تیم ملی در سال ۹۹ بیان کرد: کرونا بهانه خوبی بود که اردوها پشت هم لغو شدند. نمی دانم چرا این کار را کردند در صورتیکه تیم مردان اردو داشتند. برای زنان هم می توانستند ۲-۳ ماه یک دفعه اردو برگزار کنند اما این کار را نکردند.

ملی پوش فوتسال زنان در مورد خاطرات تلخ و شیرین خود اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا تلخ بود و لغو مسابقات خیلی من را ناراحت کرد اما هر چه فکر می کنم خاطره شیرین خاصی که در خاطرم بماند، ندارم.

مقیمی در آخر اظهار داشت: اگر بخواهم دعا یا آرزویی برای سال ۱۴۰۰ داشته باشم، تمام شدن زودتر کرونا است. امیدوارم هر چه زودتر این بیماری از بین برود و به زندگی عادی و روتین خود برگردیم.

منبع: