توضیح وزارت ورزش درمورد اتفاقات ناشایست در نمایشگاه تجهیزات ورزشی

وزارت ورزش تصریح كرد كه در حاشیه های بوجود آمده برای نمایشگاه تجهیزات ورزشی نقشی نداشته و شركت برگزار كننده باید پاسخگو باشد.

به گزارش فرم نو به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عباس ناظریان مادوانی، رئیس مرکز مشارکت‎های اقتصادی و سرمایه گذاری وزارت ورزش و جوانان درمورد برخی حواشی بوجود آمده در نمایشگاه تجهیزات ورزشی تصریح کرد: این نمایشگاه در ادامه ۱۸ دوره نمایشگاه تجهیزات ورزشی برگزار شده است و متولی اصلی برگزاری این نمایشگاه همچون نمایشگاه های دیگر برعهده شرکت نمایشگاه های بین المللی است. یک شرکت خصوصی هم به نام میلاد نور در این چند سال قبل مسئول برگزاری نمایشگاه تجهیزات ورزشی بوده است.
وی در ادامه اضافه کرد: وزارت ورزش و جوانان به خاطر حضور مجموعه فعالان ورزشی در این نمایشگاه بعنوان یک بخش دولتی شرکت کرد و هیچ گونه نقش اجرایی نداشته است. گزینش شرکت های حاضر در نمایشگاه برعهده شرکت نمایشگاه های بین المللی و شرکت میلاد نور بوده است و اگر حاشیه ای هم بوده آنها باید جوابگو باشند. همه غرفه داران پیش از حضور در نمایشگاه درمورد اجرای قوانین تعهد می دهند و حراست هم در این مکان حضور دارد.
ناظریان مادوانی تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان تنها به خاطر پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها یک حضور معنوی در نمایشگاه داشت. هرچند این مورد را باید متذکر شوم که تصاویر و فیلم های انتشار یافته و حواشی که عنوان می شود برای روز اول برگزاری نمایشگاه است و دکتر سلطانی فر در روز دوم حضور کوتاهی در نمایشگاه داشت و تنها از چند غرفه بازدید نمود. در زمان حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک هیچ گونه حاشیه ای در نمایشگاه رخ نداد.

منبع: