آزاده زمانپور: معقول ترین راه برگزاری نیمه متمركز لیگ بسكتبال زنان است

به گزارش فرم نو سرمربی تیم بسكتبال نامی نو می گوید با عنایت به شیوع كرونا در كشور و تعداد تیم های شركت كننده در لیگ، بهترین شیوه برگزاری مسابقات به صورت نیمه متمركز است.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، طبق اعلام فدراسیون بسکتبال قرعه کشی لیگ برتر بانوان در مهرماه برگزار و مسابقات هم از اول آبان ماه شروع می شود. از طرفی به علت شیوع کرونا در کشور مقرر است مسابقات به صورت نیمه متمرکز برگزار گردد تا کنترل مسائل بهداشتی برای حفظ سلامتی بازیکنان، کادر فنی، داوران و ناظران راحتتر صورت گیرد.
آزاده زمانپور که در فصل پیش رو هدایت نامی نو اصفهان را برعهده دارد، در مورد شرایط تیم خود به ایسنا اظهار داشت: هنوز تمریناتمان را شروع نکرده ایم اما باشگاه در حال انجام کارها است تا زودتر شروع نماییم. مسائل بهداشتی باید به شدت کنترل شود و بازیکنان غیربومی به اصفهان بیایند تا در کنار بازیکنان بومی تمرین کنند. به صورت کلی هماهنگی ها در حال انجام می باشد.
او در پاسخ به این سؤال که آیا با عنایت به شروع مسابقات از اول آبان، فرصت لازم را برای آمادگی دارید؟ بیان نمود: خیلی عقب هستیم چون بازیکنان در چند ماه گذشته به علت انتشار کرونا تمرین خاصی نداشته اند، بنابراین شرایط سختی داریم اما باید برنامه ریزی نماییم و شاید به تدریج طی مسابقات این آمادگی را به دست بیاوریم.
سرمربی نامی نو اصفهان در مورد برنامه ریزی برای کسب عنوان قهرمانی اظهار داشت: قهرمانی چیزی نیست که کسی قول بدهد. همه تیم ها هدفشان کسب نتیجه مطلوب و قهرمانی است. ما هم برنامه ریزی و تلاش می نماییم و امیدوارم که به هدفمان برسیم.
او در مورد شیوه برگزاری لیگ بیان نمود: ۱۰ تیم تابحال اعلام آمادگی کرده اند و مقرر است که مسابقات در دو گروه برگزار گردد. با عنایت به شرایط موجود فکر می کنم برگزاری لیگ به صورت نیمه متمرکز معقول ترین شیوه است.
زمانپور در انتها اظهار داشت: با عنایت به وجود این بیماری در کشور امیدوارم همه تیم ها کار خویش را با سلامتی شروع کنند و به پایان برسانند و فدراسیون هم برنامه ریزی داشته باشد تا هیچ اتفاقی برای بازیکنان، کادر فنی تیم ها، داوران و ناظران نیفتد.

منبع: