سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری: در اوج آمادگی مان لیگ تعطیل شد

به گزارش فرم نو خوزستان سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با اشاره به عملكرد خوب تیمش در مرحله گروهی لیگ برتر كشور اظهار داشت: امسال قهرمانی را برای تیمم متصور هستم.
مینا بارانی در گفت و گو با ایسنا، درباب وضعیت این تیم بعد از تعطیل شدن مرحله پلی آف بمنظور پیش گیری از كروناویروس و حفظ سلامت اعضای تیم ها، اظهار نمود: پس از آن كه قرار بود در اهواز در دور برگشت مرحله پلی آف پذیرای تیم سایپا باشیم، در همان روز این دیدار بمنظور پیش گیری از كروناویروس كنسل شد. ما هم تمرینات تیم را تعطیل كردیم. هنوز به صورت رسمی تاریخ جدید دیدار ملی حفاری و سایپا اعلام نشده است. اما از بازیكنان خواسته ایم كه سوم یا چهارم فروردین ماه در اهواز حضور پیدا كنند تا تمرینات را آغاز نماییم. برای اینكه اعلام نموده اند احیانا مسابقات پس از تعطیلات عید نوروز برگزار می شود.
وی بیان كرد: به بازیكنان برنامه داده ایم تا در این شرایط، خودشان به تمرینات انفرادی بپردازند و آمادگی شان حفظ شود. تیم ما قبل از اینكه مسابقات تعطیل شود، فوق العاده آماده بود و امیدوارم بازیكنان سطح آمادگی خودرا حفظ كنند.
تاكنون برنامه های مان خوب پیش رفته است
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری درباره عملكرد تیمش در مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال كشور اظهار داشت: خدا را شكر برنامه های ما محقق شد. هدف ما این بود كه در مرحله گروهی در سطح جدول قرار بگیریم و در پلی آف نیز امتیازی را در خانه حریف از دست ندهیم و خدا را شكر به این اهداف دست پیدا كرده ایم و خوب پیش رفته ایم و فكر می كنم بیشترین شانس قهرمانی نیز با تیم ملی حفاری بود.
در اوج آمادگی بودیم كه لیگ تعطیل شد
وی ادامه داد: تیم ملی حفاری در اوج آمادگی بود كه مسابقات تعطیل شد و حالا باید ببینیم بازیكنان مان بعد از بازگشت از تعطیلات شرایط شان از نظر بدنی و تاكتیكی به چه صورتی است. مطمئنا این تعطیلی روی آنها تاثیر می گذارد و بازگشت شان به شرایط ایده آل دشوار است و به صورتی باید از اول شروع نماییم.
امسال پویاترین لیگ را داشته ایم
بارانی در پاسخ به این پرسش كه آیا نكته مثبت بعنوان پیشرفت در لیگ برتر سال جاری نسبت به سال های قبل دیده اید؟ عنوان كرد: امسال به نظر من پویاترین لیگ را نسبت به سال های گذشته داشته ایم و نتیجه هیچ مسابقه ای از قبل قابل پیش بینی نبود. حتی تیم هایی كه فكر می كردیم كمی ضعیف تر هستند، خیلی خوب بازی می كردند و عملكرد خوبی مقابل تیم های قوی داشتند. بدین سبب نمی شد هیچ تیمی را دست كم گرفت.
همیشه مخالف برگزاری پلی آف بوده ام
وی افزود: چیزی كه من همیشه مخالف آن بوده ام، برگزاری مرحله پلی آف است و معتقدم با توجه به این كه بخش ورزش بانوان اسپانسرهای ضعیف تری دارد و مسابقات آنها نیز بوسیله تلویزیون پخش نمی گردد، باید مرحله پلی آف برداشته شود و در واقع برگزاری آن ضرورتی ندارد. همانطور كه دیدید امسال در طول فصل برخی تیم ها در حال انصراف دادن بودند و این صورت خوشی برای فوتسال بانوان ندارد.
مرحله گروهی جذاب بود
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اظهار داشت: آنقدر بازی های مرحله گروهی لیگ جذاب بودند و چهار تیم بالای جدول آنقدر خوب بازی می كردند كه فكر می كنم دیگر نیازی به برگزاری پلی آف نبود. هر تیمی می جنگید كه قهرمانی را درانتها فصل به دست آورد و هیجان در این مرحله خیلی بیشتر از پلی آف است. از نظر من پلی آف در واقع یك فرصت برای سایر تیم ها است و نكته بد آن، این است كه تیمی كه در مرحله گروهی قهرمان می شود، ممكنست در پلی آف دیگر این جایگاه را كسب نكند و این اصلا خوب نیست. به هر حال همیشه مخالف پلی آف بوده ام برای اینكه باتوجه به مواردی كه به آن اشاره كردم، برگزاری این مرحله در روند پیشرفت فوتسال بانوان تاثیری ندارد.
قهرمانی را برای تیمم متصورم
او در آخر درباره عملكرد خوب ملی حفاری در فصل جاری لیگ برتر فوتسال بانوان عنوان كرد: در ابتدای فصل باتوجه به تغییر تفكر سرمربی و القاء این تفكر به بازیكنان، نیازمند زمان بودیم و در یكی دو هفته اول لیگ نیز نتوانستیم نتایج لازم را كسب نماییم. اما رفته رفته فوق العاده شدیم. برای اینكه بازیكنانم خواستند و آنچه ما نیز می خواستیم را در زمین اجرا می كردند و توانستیم خیلی خوب نتیجه بگیریم كه جا دارد از عملكرد خوب بازیكنانم و كادر فنی و همین طور حمایت و كوشش های سرپرست تیم و مدیرعامل باشگاه قدردانی كنم. واقعیت این است كه تا این مرحله از مسابقات خیلی خوب پیش رفته ایم و ان شاءالله قهرمانی را برای تیمم متصور هستم.

منبع: