بازرس فدراسیون هم تغییر كرد؛ مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی انجام شد

فرم نو: مراسم معارفه سرپرست فدراسیون دوومیدانی ظهر امروز با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در محل فدراسیون اجرا شد.

به گزارش فرم نو به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، مراسم تودیع و معارفه سرپرست فدراسیون دو و میدانی با حضور مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان امروز (چهارشنبه) ۲۸ اسفندماه در محل فدراسیون دو و میدانی انجام شد و مهدی مبینی طی حكمی از طرف مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بعنوان سرپرست جدید فدراسیون معرفی گردید.
در ابتدای این مراسم علی نژاد با اشاره به اهمیت ساماندهی فدراسیون های المپیكی از طرف وزرات ورزش و جوانان اظهار داشت: كوشیدیم تا بستر مناسبی برای این رشته حائز اهمیت ورزشی، كه یكی از رشته های پرمدال در بازی های المپیك است فراهم نماییم. تصمیم وزارت ورزش و جوانان بر تجدید انتخابات رئیس فدراسیون دو و میدانی است و به همین دلیل با پیگیری امور جاری این تصمیم را انجام خواهیم داد.
وی در ادامه با اشاره به قدردانی از زحمات ایرج عرب اضافه كرد: جا دارد از كوشش های دلسوزانه آقای عرب كه از مدتی كه مسئولیت سرپرستی فدراسیون دو و میدانی را پذیرفتند و اهتمام كردند فضای آرامی را برای خانواده این ورزش به وجود آوردند قدردانی كنم. ایشان اهتمام كردند باتوجه به شرایط بیماری كرونا، نهایت همكاری را با وزارت ورزش و جوانان در برگزاری انتخابات داشته باشند.
در ادامه این مراسم، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با معرفی مهدی مبینی بعنوان یكی از دلسوزترین افراد این وزرات خانه كه از قهرمانان پیشین دو و میدانی است پرداخت. وی در این خصوص تاكید كرد: آقای مبینی از همكاران خوب و دلسوز ما است و بی گمان با انتخاب ایشان بعنوان سرپرست جدید فدراسیون، احساس می كنم دغدغه های برخی در آستانه انتخابات كمتر خواهد شد.
در اختتام این مراسم نیز قاسمی بعنوان بازرس فدراسیون جایگزین مهدی مستجاب الدعوه شد.

منبع: