استكی در گزارش فرم نو: تیم از هم پاشیده ای را تحویل گرفتیم، دلم به آینده بوكس روشن است

فرم نو: سرمربی تیم ملی بوكس اظهار داشت: به لطف خدا و حمایت های فدراسیون موفق شدیم تا تیم به هم ریخته بوكس را به شرایط خوبی برسانیم.

علیرضا استكی در گفتگو با خبرنگار مهر به آخرین وضعیت تمرینات تیم ملی بوكس اشاره نمود و اظهار داشت: ما از یك خرداد تیم از هم پاشیده ای را تحویل گرفتیم و بوكسورها در فشار روحی روانی زیادی بودند. البته صحبت ما درباب عملكرد كادر فنی قبلی یا ضعیف بودن بوكسورها نیست بلكه تیم از نظر روانی در شرایط مطلوبی نبود.
سرمربی تیم ملی بزرگسالان اضافه كرد: به لطف خداوند و با حمایت های فدراسیون توانستیم از اول خرداد اردوهایمان را آغاز نماییم. اردوی اول برای افرادی بود كه خارج از تیم بودند و حالا فرصت محك زدن در انتخابی را داشتند و اردوی دوم نیز با حضور ملی پوشان و قهرمانانی همچون احسان روزبهانی مورد پیگیری قرار|گرفت تا ۱۶ نفر بعنوان تركیب ثابت تیم و نفرات دوم معرفی شوند.
مدیر تیم های ملی افزود: خوشبختانه با حمایت های فدراسیون حقوق ملی پوشان با قواعد و چارچوب خاصی تصویب گردید و كادر فنی نیز دستمزدهای خودرا دریافت می كنند.
وی افزود: البته من خودم حقوقی نمی گیرم چون به نظرم فردی كه سرمربی تیم ملی می شود باید پیش از مسائل مالی به تیم سر و سامان بدهد و با تمام وجودش كار كند. دغدغه مالی نداشتم و شرایط را درك كردم و ان شاالله بعد از نتیجه گرفتن فرصت برای صحبت از مسائل مالی زیاد است.
استكی درباب رقابتهای قهرمانی جهان روسیه اظهار داشت: با عنایت به عدم توزیع سهمیه در این مسابقات، هدف بالا بردن سطح آمادگی و به دست آوردن تجربه است. ما می خواهیم تا در چنین سطحی از رقابتها حریفان سرسخت آسیایی و جهانی مان را بشناسیم. دلم به كسب نتیجه و آینده بوكس روشن است.
وی اشاره كرد: امیدوارم فضای همدلی در بوكس بیشتر از قبل شود و همه بجای تخریب كمك كنند تا بوكس ایران در آرامش پیشرفت كند. ما هم بعنوان خدمتگزار بوكس تمام تلاشمان را خواهیم كرد.

منبع: