لیگ كاراته سری آ مونترال كانادا حضور عباسعلی و عسگری در دیدار رده بندی، درفشی پور و احمدی حذف شدند

فرم نو: درانتها روز دوم رقابتهای كاراته لیگ سری آ كانادا، حمیده عباسعلی و بهمن عسگری برای كسب مدال برنز به مصاف رقبایشان می روند، هامون درفشی پور و سعید احمدی نیز از دور رقابت ها كنار رفتند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، در جریان رقابت های دومین روز از لیگ سری آ مونترال در كانادا، ۴ نماینده ایران به روی تاتامی رفتند كه در وزن ۶۸+ كیلوگرم حمیده عباسعلی و در وزن ۷۵- كیلوگرم بهمن عسگری با شكست در دیدار نیمه نهایی به دیدار رده بندی اوزان خود راه یافتند. هامون درفشی پور در ۶۷- و سعید احمدی در ۷۵- كیلوگرم نیز حذف شدند.
در وزن ۶۸+ كیلوگرم، حمیده عباسعلی ابتدا مقابل حریفی از كرواسی بعد از تساوی صفر بر صفر در هانتی برنده شد. سپس كاراته كای اوكراینی را ۳ بر صفر شكست داد و در سومین دیدار مقابل نماینده مكزیك ۴ بر ۳ به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا كرد. وی در این مرحله ۲ بر صفر از حریف ایتالیایی شكست خورد و به دیدار رده بندی رفت.
عباسعلی فردا (دوشنبه) برای كسب مدال برنز به مصاف نماینده جامائیكا می رود.
در وزن ۷۵- كیلوگرم، بهمن عسگری در ۲ بازی نخست خود با نتایج مشابه یك بر صفر مقابل حریفانی از چین تایپه و جامائیكا پیروز شد و در سومین مبارزه حریفی از تركیه ۴ بر صفر شكست داد و گام به نیمه نهایی گذاشت. وی در این مرحله یك بر صفر نتیجه را به نماینده تركیه واگذار كرد تا فردا برای كسب مدال برنز به مصاف لورنزو پیترومارچی از ایتالیا برود.
در همین وزن سعید احمدی در مبارزه اول ۴ بر صفر مقابل نماینده قزاقستان شكست خورد و از گردونه رقابتها كنار رفت.
در وزن ۶۷- كیلوگرم، هامون درفشی پور در نخستین مبارزه ۷ بر یك نماینده تایلند را از پیش رو برداشت اما در دومین مسابقه ۶ بر صفر نتیجه را به كاراته كایی از دومنیكن واگذار كرد و از حضور در ادامه رقابتها بازماند.
روز گذشته هم سجاد گنج زاده به دیدار رده بندی راه یافته بود و بدین ترتیب تیم ایران فردا سه نماینده خواهد داشت كه برای كسب مدال برنز به مصاف رقبایشان می روند.
هادی عرب دیگر نماینده این وزن بود كه در نخستین مبارزه مقابل جاناتان هورنه آلمانی بعد از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی مبارزه، در هانتی شكست خورد و از حضور در ادامه رقابتها بازماند.

منبع: