سایپا در یك قدمی لیگ والیبال بانوان، زبردست: هنوز تأیید نهایی را نگرفته ایم

فرم نو: سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال در مورد خبر تیم داری سایپا در بخش بانوان می گوید مذاكرات برای تیم داری این باشگاه هنوز ادامه دارد.
متین زبردست، سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال در واكنش به اخبار مربوط به تیم داری سایپا در بخش بانوان، به خبرنگار ایسنا اظهار داشت: این مساله هنوز تأیید نشده است. سال های قبل با مدیرعامل این باشگاه در مورد تیم داری در بخش بانوان صحبت كردیم و قول هایی گرفتیم. امسال هم با مسئول ورزش بانوان باشگاه صحبت كردیم و قرار شد در این مورد با مدیرعامل باشگاه جلسه ای برگزار نماییم اما هنوز تأیید ۱۰۰ درصدشان را نگرفته ایم.
وی در ادامه اضافه كرد: دانشگاه آزاد هم برای حضور در بخش بانوان اعلام آمادگی كرده است. با باشگاه های دیگری هم صحبت كردیم اما آنها باید محاسبات و تمهیدات لازم را انجام و نتیجه را اطلاع بدهند.
زبردست در پاسخ به این سوال كه به دنبال جذب باشگاه شهرداری ورامین (قهرمان لیگ والیبال مردان ایران و قهرمان باشگاه های آسیا) برای حضور در بخش بانوان هستید؟ اظهار داشت: در لیستمان وجود دارد. امیدوارم بتوانیم این باشگاه را به لیگ بانوان وارد نماییم.

منبع: