با وجود شكست تیم فوتبال ویتنام برابر كره جنوبی كارت های زرد تیم فوتبال دختران ایران را از آسیا حذف نمود

به گزارش فرم نو تیم فوتبال بانوان ویتنام با نتیجه ۲ بر یك برابر كره جنوبی شكست خورد تا تیم ایران به علت داشتن كارت زرد بیشتر حذف شود.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، در آخرین روز از مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا تیم های ویتنام و كره جنوبی در یك بازی حساس برابر هم به میدان رفتند كه درنهایت كره با نتیجه دو بر یك به پیروزی رسید و به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا صعود كرد.
تیم كره جنوبی در ابتدا در نیمه اول بازی دروازه ویتنام را باز كرد اما در نیمه دوم مسابقه روی اشتباه عجیب دروازه بان و مدافع خود گل تساوی را دریافت كرد. در این صحنه دروازه بان كره به شكل عجیبی موفق به مهار سانتر حریف نشد و مدافع این تیم هم توپ را از محدوده خطر دور نكرد تا بازی با حساب یك بر یك دنبال شود. اما در ادامه كره گل دوم را هم به ثمر رساند و پیروز میدان شد.
به این ترتیب كره جنوبی با كسب ۹ امتیاز از سه بازی راهی مرحله نهایی قهرمانی آسیا شد و از بین تیم های ایران و ویتنام هم یك تیم به جمع هشت تیم برتر آسیا می رسید كه دو تیم در امتیاز و گل شماری و گل زده برابر بودند و تعداد كارت های زرد و قرمز تیم صعود كننده را مشخص كرد. بر این اساس ایران با ۴ كارت زرد ۴ امتیاز منفی گرفت و ویتنام هم یك كارت قرمز گرفته بود و ۳ امتیاز منفی داشت، در نتیجه دختران ایران با بدشانسی از دور مسابقات كنار رفتند و به مرحله نهایی مسابقات زیر ۱۹ سال آسیا صعود نكردند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، ایران در این مسابقات سه بازی انجام داد كه حاصل آن تساوی، شكست و پیروزی به ترتیب برابر ویتنام، كره و لبنان بود.
در گروه اول هم تیم های استرالیا، نپال، میانمار و ازبكستان به رقابت با هم پرداختند كه در نهایت استرالیا با ۹ امتیاز به مرحله بعد صعود كرد.
مرحله نهایی این مسابقات با حضور تیم های ژاپن، كره شمالی، چین، تایلند، ویتنام، استرالیا و میانمار برگزار می گردد.