تشریح آخرین شرایط تیم ملی فوتبال بانوان توسط آزمون

به گزارش فرم نو مریم آزمون اعتقاد دارد بازیكنان در كنار كادر فنی از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال دریغ نخواهند كرد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، مریم آزمون، مربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان ضمن تبریك سال نو به خانواده فوتبال و اهالی رسانه، در مورد آخرین وضعیت آمادگی بازیكنان تیم ملی فوتبال بانوان اظهار داشت: خوشبختانه با تمرینات فشرده و مستمری كه بازیكنان زیر نظر كادر فنی برگزار می كنند، در شرایط مناسبی قرار داشته و آماده رقابت با حریفان خود هستند.
وی اظهار داشت: حضور عبدی و حبیبی در كنار كادر فنی سبب شده تا با نگاهی بازتر و فنی تر، تمرینات و شرایط فنی بازیكنان پیش برود و امیدوار هستم كه در دیدار برابر فیلیپین، فلسطین و چین تایپه بهترین عملكرد را داشته باشیم.
مربی تیم ملی فوتبال بانوان اضافه كرد: از ۲۸ اسفند ماه آخرین مرحله از اردوی تداركاتی تیم ملی فوتبال بانوان در مجموعه الیاف شروع شده و تا روز گذشته ادامه داشت. دور جدید تمرینات بازیكنان از امروز ششم فروردین ماه در مركز ملی فوتبال شروع شده است و تا ۱۲ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
او در آخر بیان كرد: بازیكنان در كنار كادر فنی از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال دریغ نخواهند كرد. از مجموعه فدراسیون فوتبال و سازمان تیم های ملی هم كمال تشكر را دارم چون كه برای فراهم كردن بهترین شرایط به منظور برگزاری تمرینات و اردوهای مستمر و مسابقات دوستانه خارجی از هیچ تلاشی دریغ نكردند.