ورود اسپانسرها به اسنوکر بعد از حرفه ای شدن وفایی و سرخوش

به گزارش فرم نو، سرمربی تیم ملی اسنوکر اظهار داشت: از زمانی که سرخوش و وفایی در اسنوکر حرفه ای های جهان قرار گرفته اند اسپانسرها به این رشته ورود و سرمایه گذاری خوبی انجام داده اند.
کامران شهلایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار داشت: هم اکنون امیر سرخوش و حسین وفایی دو ورزشکار اسنوکر کشورمان هستند که در این رشته بصورت حرفه ای فعالیت می نمایند. وفایی مدت یکسال است که روند حرفه ای را در اسنوکر طی می کند و سرخوش بتازگی در انجمن حرفه ای های جهان قرار گرفته و در آکادمی بزرگ انگلیس روند پیشرفت را سپری می کند.
وی ادامه داد: قبل از این اسنوکر در کشور مطرح نبود و جایگاهی در جهان نداشتیم حتی هیچ اسپانسری حاضر به سرمایه گذاری در این رشته نبود اما از زمانی که حسین وفایی این رشته را در جهان بیان کرد این رشته از حالت آماتوری خارج شده و الان جنبه بین المللی پیدا کرده است. بطوریکه حالا اسپانسرهای خوبی درحال سرمایه گذاری در این رشته هستند.
سرمربی تیم ملی اسنوکر با اشاره به حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از این رشته و اعزام ورزشکاران اسنوکر و پاکت بیلیارد به مسابقات ایندورگیمز، اشاره کرد: رقابت های داخل سالن آسیا آبان در تایلند برگزار می گردد و مقرر است با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ما نیز در دو رشته اسنوکر و پاکت بیلیارد در دو بخش زنان و مردان شرکت نماییم.
شهلایی اظهار داشت: اسنوکر قبل از این مظلوم واقع شده بود اما از زمانی که سرخوش و وفایی حرفه ای شده اند این رشته جایگاه خودرا نه فقط در کشور بلکه در جهان نیز پیدا کرده و پشتوانه های خوبی در این رشته شناسایی شده اند.
او در آخر اضافه کرد: امیدوار هستم در آینده با حمایت های خوب وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بتوانیم تعداد ورزشکاران حرفه ای خودرا نه فقط در اسنوکر بلکه در پاکت بیلیارد نیز افزایش دهیم.

منبع: