وزارت ورزش پیگیر انعقاد تفاهمنامه با استانداران سراسر کشور

فرم نو: به گزارش فرم نو، وزارت ورزش به دنبال عقد قرارداد با استانداران سراسر کشور است؛ در همین زمینه کارگروهی تشکیل شده تا در جریان برگزاری نشست های متوالی، جوانب این مورد را مورد بررسی قرار دهد.
به گزارش فرم نو به نقل از مهر، پیش از این یک جلسه ویژه کارگروه عقد تفاهمنامه وزارت ورزش و جوانان با استانداران سراسر کشور برگزار شده بود. دومین نشست این کارگروه هم به ریاست منعم مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان ها برگزار گردید. در این جلسه بعد از اعلام نظر اعضای جلسه مباحث عمرانی و زیرساختی موارد زیر مصوب شد. ۱- مباحث ورزشی و جوانان در چارچوب تفاهمنامه ای جداگانه به امضای طرفین برسد.

۲- مقرر شد به سبب تحقق اهداف طبق مصوبه شورایعالی ورزش وتربیت بدنی، تفاهمنامه به شکل سه جانبه منعقد و سازمان برنامه و بودجه کشور هم به عنوان یکی از پایه های این تفاهم مد نظر قرار گیرد

۳- فهرست پروژه های عمرانی مشمول طرح هر استان بعد از بحث و بررسی کارشناسی احصاء و در موافقتنامه هر استان لحاظ شود.

بنابر این گزارش هدف اصلی از عقد این تفاهمنامه بهره گیری از ظرفیتهای قانونی و پتانسیل های منطقه جهت مدیریت عالمانه و عادلانه منابع و دستیابی به اهداف مشترک خواهد بود و هدف کلان آن سرعت بخشی به اتمام پروژه های نیمه تمام، کمک به افزایش سهم کشور از کسب مدال های خوشرنگ در سال منتهی به المییک پاریس با هدف افزایش غرور و همبستگی ملی، کاهش صدمه های اجتماعی جوانان و بهره گیری از پتانسیل آنان در ساخت ایرانی قوی را در بر خواهد داشت.