درخواست ملی پوش تفنگدار از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک

به گزارش فرم نو، نجمه خدمتی ملی پوش تفنگ کشورمان از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک درخواست نمود برای اعزام به اردوهای برون مرزی همکاری بیشتری با فدراسیون تیراندازی داشته باشند.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، نجمه خدمتی عضو تیم ملی تفنگ که بعنوان نماینده ورزشکاران در مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی شرکت بود، در جمع خبرنگاران در مورد ارزیابی خود از عملکرد یک سال گذشته این رشته المپیکی عنوان کرد: من بعنوان یک عضو کوچکی در این رشته می گویم عملکرد این رشته نسبت به قبل خیلی بهتر شده است و بطور قطع در آینده بهتر از این هم خواهد شد. ما انتظار داریم مسؤولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم توجه بیشتری به این رشته داشته باشند.
وی تصریح کرد: این رشته تجهیزات محور است. مسؤولان باید برای تهیه این ت جهیزات به ما کمک کنند. بطور قطع فدراسیون تمام تلاشش را می کند که مشکل تجهیزات حل شود. ما باید در مسابقات خارجی و اردوهای برون مرزی شرکت نماییم تا این مشکل را برطرف نماییم. امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک همکاری کنند تا ما در اردوهای برون مرزی بیشتری شرکت نماییم. هم اکنون اغلب رقبای ما در اردوهای اروپایی هستند و خودشان را آماده مسابقات می کنند امیدوارم این شرایط برای ما هم فراهم گردد.
خدمتی در انتها تصریح کرد: من در مسابقات اخیر کسب سهمیه در هر دو ماده سهمیه را از دست دادم. من در بادی و سه وضعیت رکورددار ایران هستم اما ما بسیاری از رقبای خود عقب هستیم ولی باید تلاش نماییم با حضور در اردوهای برون مرزی این فاصله را جبران نماییم.

منبع: