اعتراض فدراسیون به یك تصمیم؛ برداشت 18 میلیارد تومان از حساب فدراسیون پزشکی – ورزشی

فرم نو: فدراسیون پزشکی به خاطر دیرکرد در پرداخت مالیات با کسر 18 میلیارد تومان از حساب بانکی خود روبه رو شده است.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، فدراسیون پزشکی – ورزشی که از چند سال پیش به سبب تعلل مسوولانش نتوانسته بدهی های مالیاتی خودرا پرداخت کند با دردسر جدیدی روبه رو شده است.
براساس اطلاعات خبرنگار مهر این فدراسیون از سال ۹۷ تا حالا اقدامی برای تسویه بدهی های خود به اداره مالیات نداشته است. این بدهی انباشته و جریمه دیرکرد پرداخت آن منجر به برداشته شدن ۱۸ میلیارد تومان از حساب فدراسیون پزشکی ورزشی شده است.
کسر این رقم از حساب فدراسیون پزشکی ورزشی، مشکلاتی را برای این فدراسیون به وجود آورده است.
به دنبال این اتفاق، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پیگیری و رایزنی خود برای حل این مشکل را آغاز نموده تا شاید بتواند مشکل را حل کند که تا حالا به نتیجه ای نرسیده است.
نوروزی در این مورد به خبرنگار مهر اظهار داشت: از آنجا که فدراسیون پزشکی – ورزشی خدمات پزشکی به جامعه ورزش ارائه می کند، مشمول مالیات نمی شود اما یک برداشت اشتباه موجب در نظر گرفتن مالیات شده است که در نامه نگاری به سازمان بازرسی و سازمان امور مالیاتی بدنبال حل این مشکل هستیم.
وی اشاره کرد: دوستان درآمدهای فدراسیون را به عنوان شغل آزاد محاسبه کرده اند که درست نیست چونکه ما به عنوان یک فدراسیون ورزشی خدمات پزشکی ارائه می نماییم و نباید چنین مالیاتی برای ما در نظر گرفته شود.

منبع: