تجلیل از مدال آوران بازی های پاراآسیایی

به گزارش فرم نو، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری مراسم تجلیل برای مدال آوران بازی های پاراآسیایی هانگژو چین با همکاری شهرداری تهران اطلاع داد.
حسین اوجاقی در گفتگو با ایسنا، در مورد اعتراض بعضی از مدال آوران بازی های پاراآسیایی هانگژو چین نسبت به عدم تجلیل از جانب سازمان ورزش شهرداری تهران، اظهار نمود: وظیفه سازمان ورزش شهرداری تهران تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی نیست و تنها نگاه حمایتی از آنها داریم. اگر از مدال آوران بازی های آسیایی هم تجلیل کردیم فقط به خاطر تفاهم نامه ای بود که مابین این سازمان و کمیته ملی المپیک منعقد شده بود. البته پس از تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی، شهردار به علت نگاه ویژه ای که به مدال آوران بازی های پاراآسیایی دارد، قبول کرد که از آنها هم تجلیل به عمل آید. ازاین رو به دنبال تأمین اعتبار هستیم تا از مدال آوران پاراآسیایی هم در حد شان آنها و به نحو شایسته تجلیل نماییم.
وی در رابطه با زمان و مکان برگزاری مراسم اظهار داشت: مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های پاراآسیایی هانگژو چین دیماه و به احتمال زیاد در برج میلاد برگزار می شود.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران همینطور در رابطه با میزان جوایز در نظر گرفته شده خاطرنشان کرد: چون از نظر شهردار تهران هیچ تفاوتی بین مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی وجود ندارد و نگاه او حمایتی است، میزان جوایز پیشبینی شده یکسان خواهد بود و تفاوتی در این حوزه وجود ندارد.

* انتصاب سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون نابینایان وکم بینایان
«بهاره آبستان» بعنوان سرپرست نایب رییسی بانوان و عضو هیات رییسه فدراسیون نابینایان وکم بینایان انتخاب شد.
این حکم توسط محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان وکم بینایان صادر شد.
آبستان عضو انجمن نویسندگان و خبرنگاران ورزشی ایران و از نویسندگان مطبوعات و کارشناسان ورزش و رسانه است که به مدت ۱۶ سال مدیریت روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان را عهده دار بوده و مسئولیت نایب رییسی بانوان انجمن اسپوکس کشور را هم بر عهده داشته است.