رئیس فدراسیون: سقف قرارداد وزنه برداران در لیگ، ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون است

به گزارش فرم نو، خوزستان رئیس فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: سقف قرارداد وزنه برداران ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون است و خیلی از رشته های المپیکی سقف های بسیار پایین تری دارند.
سجاد انوشیروانی امروز، ۱۵ آذرماه در حاشیه هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری در اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار نمود: بسیار خوشحال هستیم که امروز در اهواز و استان خوزستان هفته دوم لیگ برتر در سال ۱۴۰۲ را برگزار می نماییم. از همه زحمتشکان و برگزار کنندگان بخصوص باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب قدردانی می نماییم.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: وزنه برداری درحال پیمودن مسیری است که از سال بعد لیگ خویش را به صورت گروهی برگزار کند تا رقابت ها بیشتر و جذاب تر شوند و شاهد ارتقا کمی و کیفی مسابقات باشیم.
رئیس فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: نیاز وزنه برداری ایران است تا در بحث برگزاری لیگ توانمندتر باشد و البته حالا هم از تیم های حاضر در این رقابت ها قدردانی می کنم.
انوشیروانی اظهار داشت: لیگ سال جاری باکیفیت درحال برگزاری است و ملی پوشان در این مسابقات حضور دارند و تلاش کرده ایم که شرایط بشکلی باشد که فیلتری نباشد تا تیم ها هر زمان که بخواهند ملی پوشان برای آنها وزنه بزنند.
وی افزود: از سال بعد تلاش می نماییم تا بحث گزینشی تیم ملی را در مسابقات لیگ و مسابقات کشوری را مد نظر قرار دهیم و هر وزنه برداری که می خواهد در تیم ملی باشد باید در این مسابقات وزنه بزند.
رئیس فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: تیم ملی بزرگ سالان ما با قدرت و با تمرکز برای المپیک درحال تمرین است و اردوهای این تیم درحال برگزاری است. همینطور برای اردوهای جوانان هم که به تازگی در مسابقات جهانی مکزیک عنوان قهرمانی را به دست آورد، برنامه ریزی شده تا از روزهای آینده برگزار گردد.
انوشیروانی افزود: هدف ما اینست که پس از اتمام بازسازی کمپ تیم ملی همه تیم های رده های مختلف ملی شبانه روزی در اردو باشند تا وزنه برداری قدرتمندی را آن طور که انتظار جامعه است داشته باشیم.
وی در مورد مبلغ قرارداد ورزشکاران هم اظهار داشت: سقف قرارداد وزنه برداران ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون است و خیلی از رشته های المپیکی سقف های بسیار پایین تری دارند. قبل از حضور ما در فدراسیون سقف قرارداد وزنه برداران حدود ۱۵۰ میلیون تومان بود اما حالا مطمئن هستم در این کمتر از دو سال، سقف قرارداد ۴۰۰ میلیون تومان را رد کرده است.
او در آخر اضافه کرد: سقف قرارداد برای سال بعد هم ارتقا خواهد داشت اما قرارداد ها بطور قطع بر مبنای سطح و توان وزنه برداران منعقد خواهد شد.