در حاشیه مجمع عمومی كمیته ملی المپیك؛ احسان حدادی: برای حضور در انتخابات دوومیدانی به جمع بندی نرسیدم

به گزارش فرم نو، دارنده مدال نقره المپیک لندن در پرتاب دیسک اظهار داشت: هنوز برای حضور در انتخابات فدراسیون دوومیدانی به جمع بندی نرسیدم.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، احسان حدادی بعد از پایان مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در مورد برنامه اش برای حضور در انتخابات فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: همانطور که می دانید داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی جای خودرا به مبینی داده است که او هم از قهرمانان خوب پرش با نیزه در گذشته بود. مقرر است مسابقات آسیایی و داخل سالن را برگزار نماییم. امیدوار هستم این دو مسابقه خوب و تماشایی اجرا شود. در مدت زمانی که تا مسابقات قهرمانی داخل آسیا زمان داریم، انتخابات کمیسیون ها برگزار می گردد و اعضای آن مشخص می شود.
وی افزود: در گذشته افرادی در کمیسیون ها بودند که چارچوب لازم را برای به دست آوردن رأی از کمیسیون ورزشی را نداشتند. امیدوار هستم این مساله هم زودتر حل شود. انتخابات فدراسیون دوومیدانی را پیش رو داریم، بطور قطع هر کسی که برای پست ریاست نامزد می شود برنامه ای دارد. دوومیدانی یک فدراسیون بسیار گسترده است که متأسفانه در ۱۰۰ سال قبل که این رشته وارد ایران شده تنها یک مدال توانستیم در المپیک به دست بیاوریم در صورتیکه پتانسیل این رشته خیلی بالا است. در المپیک ۱۴۴ مدال توزیع می شود و ما همیشه در حرف گفتیم می توانیم مدال آوری نماییم. در بازی های آسیایی هم تنها دو مدال کسب کردیم.
دارنده مدال نقره المپیک اظهار داشت: امیدوار هستم هر کسی که ورود می کند بتواند اتفاقات خوبی رقم بزند. بنده هنوز برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون دوومیدانی به جمع بندی کامل نرسیدم، ولی هر قدم مثبتی که بتواند برای دوومیدانی برمی دارم.
حدادی در پاسخ به این پرسش که آیا برای حضور در انتخابات در پست ریاست به جمع بندی نرسیده و آیا برای سایر پست ها نامزد می شود، اظهارداشت: برای فدراسیون دوومیدانی هنوز به نتیجه نرسیدم، بطور قطع دوست دارم به رشته خودم کمک کنم. رشته ای که احسان حدادی را، احسان حدادی کرد و جایگاه اجتماعی به دست آوردم فقط به خاطر دوومیدانی است. وظیفه اجتماعی من این است که در دوومیدانی در هر جایگاهی که باشم خدمت کنم، ولی هنوز به جمع بندی نرسیدم. اگر ثبت نام ها آغاز شد تا آن زمان به جمع بندی خواهم رسید و برای دوومیدانی اتفاقات خوب رقم بزنیم.

منبع: