فعالیت تیراندازی با کمان خوزستان در زمین دو و میدانی جانبازان!

به گزارش فرم نو، خوزستان رئیس هیات تیراندازی با کمان ضمن اشاره به نبود مکان اختصاصی برای این رشته، اظهار داشت: هم اکنون در زمین دو و میدانی جانبازان و توان یابان در ورزشگاه تختی اهواز فعالیت می نماییم.
سپیدار بختیاری در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با آخرین وضعیت رشته تیراندازی با کمان در خوزستان که صاحب یک ورزشکار پارالمپیکی صاحب نام هم است، اظهارکرد: در چند ماهی که بعنوان رئیس هیات تیراندازی با کمان خوزستان عهده دار مسئولیت شده ام، تلاشم بر این بوده است که بتوانیم زیرساخت این رشته را فراهم نماییم چونکه پیش از این زیرساختی فراهم نبوده است. در همین راستا به دنبال این هستیم که یک زمین اختصاصی برای تیراندازی با کمان خوزستان در نظر بگیریم که دراین زمینه با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به توافقاتی دست پیدا کرده ایم تا در ادامه با داشتن یک سایت اختصاصی فعالیت راحت تری در این رشته برای ورزشکاران استان فراهم نماییم.
وی افزود: من فکر می کنم بزودی این مهم محقق شود، در غیر این صورت تیراندازی با کمان خوزستان متضرر خواهد شد. هم اکنون دغدغه اصلی این رشته در استان خوزستان نداشتن یک زمین اختصاصی است. با داشتن این زمین اختصاصی رشته پرمدال تیراندازی با کمان در خوزستان می تواند خویش را بیشتر از این نشان دهد و حتی در آینده میتوان بیشتر از این رشته شنید.
رئیس هیات تیراندازی با کمان اظهار داشت: هم چنین تجهیزاتی برای این رشته خریداری شده است و درحال برگزاری مسابقات هستیم. خوشبختانه هیات تیراندازی با کمان خوزستان رو به جلو درحال حرکت است.
وی اشاره کرد: خوشبختانه خوزستان از نظر استعداد در رشته تیراندازی با کمان فوق العاده است و در چند ماه گذشته توسط غلامرضا رحیمی در مسابقات تیراندازی پاراجهانی و بازی های پاراآسیایی صاحب چندین مدال شدیم و اگر زیرساخت لازم فراهم گردد مطمئن باشید می توانیم چندین غلامرضا رحیمی در خوزستان داشته باشیم.
بختیاری اظهار داشت: با عنایت به استعداد فراوانی که در تیراندازی با کمان داریم، ناراحت هستم که چرا در چند سال قبل شرایط و زیرساخت لازم برای این همه استعداد فراهم نشده است ولی از زمانیکه عهده دار این مسئولیت شده ام، تلاشم کرده ام تا این رشته در خوزستان صاحب یک فضای اختصاصی شود. هم اکنون در زمین دو و میدانی جانبازان و توان یابان در ورزشگاه تختی اهواز فعالیت می نماییم که این مهم با همکاری رئیس هیات ورزش جانبازان و توان یابان استان فراهم گشته است.
وی تاکید کرد: رشته تیراندازی با کمان در قسمت زنان هم طرفداران و علاقه مندان زیادی در استان خوزستان دارد چونکه یک رشته جذاب است. هیات برنامه های خوبی برای بخش زنان دارد و اگر همان گونه که گفتم دارای یک سایت اختصاصی شویم، بهتر و بیشتر از این می توانیم کار نماییم.

منبع: